Gå til innhold

Aftermarked Stereo (Switched 12 volt) (Audi A4 B7 2006)

Ranger emnet


lelarsen

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Driver å hjelper faren min med og installere ny spiller i hans Audi A4 B7 2006 mod. 

Problemet jeg har er at det er ikke noe 12 volt som switcher med nøkkelen. 

 

Noen som vet mer om dette?

 

Det er også fra fabrikk en forsterker og subwoofer i bagasjen.

 

Har akkurat bestilt en aktiv adapter, men løser dette strømproblemet?

 

Noen andre som har gjort dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En løsning er vel å skaffe et relè som switcher ved 3 volt. Til og bryte en 12 volt, som da blir din switched strøm. Men jeg mener det må være en enklere løsning enn dette. Men det er det eneste jeg kan komme på nå. Hvis du ikke finner en bak tenningslåsen? Vet du noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sette direkte strøm på mine på spilleren og hoved strømmen på en can bus som du har over pedalene ta av plata bruk en prøvelampe stikk den på ledning?

Da kan du se om prøve lampa slutter å lyse etter vert altså når bilen stenger av strømmen ikke rør dører eller noe la den stå ca halvtime.

Måtte gjøre det på ene bilen jeg har da can bus til radio sluttet å virke orket ikke bytte den enda har fungert et par år nå får meg ingen startproblemer med flatt batteri.

Om du ikke har canbus du kan koble på spilleren og på ledningene du har fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt mer på dette nå, og lest litt rundt.

Har lest mye om at Audi har 12 volt tenningstrøm, mest normale er tykke brune ledninger som går inn i sikringsboksen.

Vet ikke om dette stemmer siden jeg ikke har testet det ut enda. Bilen jeg jobber med det på er ute på langtur, og kommer ikke tilbake før fredag.

 

Oppdaterer dere da jeg vet mer! Har ikke glemt deg, @TKarlsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår