Gå til innhold

BMW e61 service

Ranger emnet


Bmwmannen

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en BMW e61 520 diesel automat 2006 modell som har gått 175.000 km. Neste service som skal taes rundt 180.000 km er vist stor service. Det jeg lurer på er hva som inngår i denne servicen? Hva vil et verksted eventuelt gjøre hvis jeg bare sier at bilen skal ha storservice? Er ny på dette jeg.


 


 


Håper det er noen der ute som kan svare meg.


 


på forhånd takk. :)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel stor service betyr at alle filtre og væsker skal skiftes. Vet ikke om kjølevann og automat olje inngår i denne servicen men kan hende. Sist jeg hadde en bil inne på storservice så tok de og byttet til og med vindusviskere. Ergo storservice er skifte av vanlige slitedeler som filtre, olje, viskere og generell kontroll av bilen etter service skjema. Men dette skal ikke være noen form for reparasjon da, men hvis de finner feil skal de jo si ifra om det og tilby reparasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Vel storservice er sjekk av alle bevegelige deler og oppsmøring alle hengsler bytte/sjekk av filtrer og oljer/vesker som er påkrevd av din bilmodell, service er veldig mye og består av opp til 200 punkt litt etter merke og model kort sagt alt sjekkes og er det noen større feil ringer vi kunde og spør om de vil vi skal bytte.

 

Om du har interesse av det kan eg sende deg ett serviceskjema til din bil da kan du evt sjekke selv etterpå om de har gjort det de skal, ta kontakt på mail om du er interessert så skal eg sende det til deg.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår