Gå til innhold

Ranger emnet


Magska

Anbefalte innlegg

Hei, har en Audi A3 2007 mod med 1-din spiller. Jeg har nå byttet ut hele midtkonsolen og oppgradert den, slik at den passer til 2-din spillere. Jeg har fått tak i meg en uorginal spiller fra kina, og jeg har klart å miste en del:S Det jeg prøver å finne ut er hva den delen heter for noe, slik at jeg kan få tak i en ny en. Den delen jeg mangler er den delen som skal inn i en "Power cable With special port" Hvor man putter alle pin kabler inn i en holder, som igjen puttes inn i denne "Power cable With special port".

Hadde vært veldig fint om noen der ute visste hva denne het for noe, eller har andre gode løsninger. Da jeg skulle kjøpe en slik kabel her i Norge, sa de at de ikke hadde slike "overganger".

Setter VELDIG stor pris på hjelp.

 

Legger ved ett bilde, ikke den spilleren jeg har, men får å illustrere "Power cable With special port". det er nr 6 på bilde.  Så det er altså motstykket jeg ser etter. På forhånd takk

 

Magnus

post-152449-0-39072600-1426016669_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kabelen får du nok ikke kjøpt her i Norge. Er du heldig finner du den kanskje på ebay. 

 

Så om du trenger hjelp så skal jeg gi deg det smile.gif Legg ut spilleren på finn.no og bli kvitt den. Så kjøper du deg en ny spiller av et kjent merke. Pioneer, Kenwood, Alpine f.eks.

Om du aldri fikk testet spilleren så kan det være en bra ting, for det er stor sjanse for at du hadde blitt skuffet. Ja, spilleren har alt av tilkoblinger og utstyr, men alt er av billigste vare. (Tam lyd, dårlige deler, tragisk skjerm)

 

Så siden du har brukt så mye arbeid på å bygge om dashbordet på bilen så fullfør jobben med en god spiller! biggrin.gif

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår