Gå til innhold

Blinkene parklys Audi A4 2003modell S-line

Ranger emnet


Gjertsen88

Anbefalte innlegg

  • 5 weeks later...

Jeg har samme problemet med min a4 b6. Fikk dette problemet etter at jeg satte inn ny spiller og forsterker. Så lurer på om det kan ha noen sammenheng med det? Først gikk høyre bremselys, så begynte høyre parklys å blinke når jeg tråkker på bremsen, å nå har høyre ryggelys også gått. Jordingen på forsterkerne er tatt fra festene til orginal subwoofer i bagasjen, rett i karosseri, det skal jo ikke ha noe å si? Strøm er trukket sammen med andre kablene under gulvteppet på sjåførside. Og signal er trukket på samme måte på passasjerside. Kan det være jeg har koblet noe feil og holder på å ta livet av can-busen? Eller er det bare tilfeldighet? Synnes bare det er rart at det bare er høyre side som tuller. Sorry for at jeg kaprer tråden litt. Men tenkte det er greit siden det er samme problem?

Mvh.

Arild Musum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har byttet spiller eller koblet noe inn på original ledninger da er det muligens du har fått en liten kortslutning.

Da er det fare får at du har tatt can busen på bilen den tåler ingenting.

Se om alle sikringer er i gjorden også hoved sikringer på bilen?

Du kan ta en diagnose så ser du om can busen er defekt på bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket alle sikringene, og de er i orden. Batteriet har vært avkoblet hele tiden mens jeg har koblet. Skal få tatt en diagnose på bilen så fort som mulig. Eneste som er kobblet til bikens orginale ledningsnett er spilleren, og den er koblet med en sånn iso overgang

Mvh.

Arild Musum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår