Jump to content

DTK effektboks fra biltuning.no

Rate this topic

Tintman
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Erlend.
      Hei! 
      Jeg har en volvo 244 1982 modell (veibil) som skal få en sugetrimmet motor i snart. Jeg trenger noen kreative løsninger på hvordan jeg kan endre/modifisere/fjerne bremsekraftforsterkeren (den tjukke typen) da den er i veien for innsuget... Bilen MÅ kunne komme gjennom en PKK, så det må være ordentlig! Jeg er ute etter gode løsninger som er minst mulig krevende. 
      Hvordan gjøres dette? :)

• By Audia4gutt
      Heisann. Kan noen gi meg litt tips om spesifike sportsdeler til b8.5? Dette for å øke effekt, utseende, alt dere kommer på egentlig. 

Tusen takk.
    • By sebastianb
      Hei. 
      Jeg er på veg til å starte ett prosjekt, dette har jeg aldri gjort før men alltid hatt lyst til. 
      Skal prøve å få en simpel 1.8tq audi fra 1995 til å bli helt rå, dette prosjektet ser jeg for meg å ta noen år (mtp familie økonomi) 
      Det viktigste er jo såklart at bilen blir rask samt komfortabel å kjøre hardt med. Ønsker å gå fra 150hk til rundt 300hk?

Jeg trenger litt rådgivning om hva som trengs, hvilken deler som er bra osv. 
      Dette har jeg funnet ut av til nå:
      -k04 Turbo
      -forbedret manifold
      -større eksos
      -dyser, ca 550cc? 
      -intercooler
      -tøffere/bedre luftfilter
      -bensintrykksregulator på 5bar om nødvendig? 
      -ny MAF sensor
      -coilovers
      -forsterket clutch 
      - en god tuning etterfulgt av en tur på Dyno. 
      Ønsker å få det meste godkjent i vognkortet, men alt er ikke like viktig. 
      Er det noen her som har gjort dette før og kan gi meg tips om deler og ting jeg trenger? 

• By 124
      Hei,
      Føler meg litt dum nå
    • By Frim
      Ettersom jeg har forstått så har Citorën AX 4x4 1994-modellene og AX GTi 1994-modellene helt like motorer, forskjellen er at AX 4x4 har monopoint-innsprøytning mens AX GTi har multipoint-innsprøytning. Dette gjør at AX 4x4 yter 75hk mens AX GTi yter rundt 95-100hk.

Mitt spørsmål: Kan man bytte ut monopoint-innsprøytningen på en AX 4x4 med en multipoint fra en GTi for å øke ytelsen eller er det mer som må gjøres? Er dette en vanskelig jobb?
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Trulsp went up a rank
      Korporal
    • martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy