Gå til innhold

Klimaanlegg starter ikke?

Ranger emnet


bJQRN1

Anbefalte innlegg

Hei, tidligere idag slo jeg av klimaanlegget og cd spiller fordi den sto med tenningen på (10-15 minutter) Audi a4 b6 2003(prod 04)

 

Når jeg skulle kjøre bilen hjem noen timer etterpå skjer det ikke noe i klimaanlegget ved start, har trykt på +/- og off flere ganger men den skrur seg ikke på. Sikringen er hel, og off lampen lyser så hva er problemet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan verre selve panelet ditt som ikke virker om det ikke er noe skjer når du trykker på knapene på panelet.

Du kan prøve og ta av strømmen på bilen ei stund.

Prøv og ta ut panelet så kan du måle om det kommer strøm inn,

Er en og del av disse climatronic panelene tar kvelden og må byttes.

Ellers så kan du prøve med en diagnose på bilen ta ut feilkoder får å se hva som kommer opp?

http://www.bilforumet.no/topic/291109-problemer-med-bilen-trenger-du-diagnose/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått det til å fungere igjen, men er litt usikker på hva problemet var. Tok ut minus polen på batteri i noen minutter, men uten hell(sjekket alt av sikringer). Grunnen til jeg slo av panelet var fordi jeg tenningen sto i når jeg kjørte diagnose på bilen og den fant da ingen feil på dette. Var veldig rått i bilen så kan være noe elektronikk på panelet som ikke tålte at det ble rått/bløtt uten at varmeapparatet sto på. Tok med en varmeovn i bilen og lot den stå på 10 minutter samt tok en liten flatrekker for å dra frem panelet. Fikk slått det på når jeg gjorde dette, om det var tilfeldig vites ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår