Jump to content

Selges: Dynabel BF1502 (forsterker) + Ground Zero GZRF 16FXII - slim

Rate this topic

TKarlsen
 Share

Recommended Posts

Litt bilstereo utstyr selges billig. 

Har en forsterker. Perfekt til frontsett. Massevis av effekt.

Dynabel BF1502. Mer info står på bilde. Forsterkeren er lite brukt og ligger i originale esken sin.

Har også et sett med ubrukte Ground Zero GZRF 16FXII - slim høyttalere. Dette er et 6.5" slim sett. Perfekt der du har dybde problemer

http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=11010&prodid=2234

Kjøpt på bassbrothers og kvittering følger med. 

Alt kan hentes her i Askim eller sendes. 

Pris: 

Forsterker: 700kr
Høyttalere: 400kr

Evt 1000kr for alt + frakt

post-142873-0-02647500-1422819781_thumb.jpg

post-142873-0-10450500-1422819789_thumb.jpg

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Sondreka
      Heisann
      Kjøpte forsterker å subwoofer til bilen for 6 måneder siden, fungerte fantastisk ved både høyt å lavt volum.  
      Nå helt plutselig går den over i recover mode over middels bass.
      Den holder 13.6-13.9V da den er i protect mode
      Sjekket alle koblinger alt sitter godt å er koblet rett.
      Forstår ikke helt hvorfor det plutselig skjer :/ 
      noen tips?
    • By Datsurb
      Har kjøpt meg en 2015 208 GTLine som jeg stort sett er fornøyd med, men lyden i stereoanlegget er pill råtten. Vil tro at hovedproblemet ligger i særdeles puslete høyttalere fabrikkmontert. Jeg har kjøpt en aktiv bass og nye høyttalere til front dørene, men ikke påbegynnt arbeidet med å montere enda. Ønsker å planlegge godt først. Høyttalere i dørene skal gå relativt greit, men den aktive subwooferen er jeg langt mer skeptisk til. Bilen har Navi, ryggekamere etc, og da forstår jeg at selve stereoenheten ligger godt begravet bak touch skjermen. Jeg finner ingen dokumentasjon på om det er "line out" som standard på denne spilleren eller hvordan koble til en ekstern forsterker. Vet at det finnes en oppgradert versjon levert fra frabrikk med vesentlig mer lyd, men om de ekstra 200watt på denne sitter i ekstern forsterker vet jeg ikke.
      Spørsmålet er om noen vet hvordan man enklest kobler til den aktive subwooferen? Evt kan guide meg frem til et skjema med pinout for spilleren.

Espen
    • By mataman
      Har en WV T5, noen som kan anbefale meg noe bra stereo opplegg til denne bilen? Tenker at rundt 4-5000 er akseptabelt. Hva er dimensjonen på høyttalerne som sitter i dørene? 

• By Freme
      Skal trekke kabel fra batteriet til forsterker i bagasjerommet, og lurer på hvordan den kan legges finest som mulig. Skal også legge signal kabel fra Spiller til forsterker.
      Noen som har tips til hvordan jeg gør dette?
      Er en Audi A4 Avant 2006 usikker på om det er B6 eller B7
    • By mrdalland
      Kjøpte meg nylig en jbl 2x12 basskasse og en renegade mono forsterker. Har brukt det i en måned nå uten problemer men i går sluttet plutselig suben å spille da jeg var på vei hjem. Da jeg gikk bak for sjekke forsterkeren var den nesten så varm at det ikke gikk an å ta på den og den var i protect. Tenkte å bare la den kjøle seg ned til dagen etterpå men nå går den ikke av protect. Er ganske ny når det gjelder kobling av slikt, men noen som har noen tips til hva det kan være?

Takker for svar på forhånd
  • Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy