Gå til innhold

Will they fit?

Ranger emnet


RobLit

Anbefalte innlegg

Frem med målestokken.

 

Jeg har gått utifra at org. felgdimmensjon er 15x7"

Original felg bygger 52mm utover fra annleggsflata og 126mm innover fra samme sted.

De felgene du lurer på vil bygge 107mm utover og 147mm innover.

Ergo, du  ha 21mm klaring innover og 55mm utover for å kunne få på disse.

 

Jeg tror du skal klare å få på disse bak, men foran tror jeg det blir trangt, uansett vil du nok måtte kjøre med litt strekk, hvis det i det heletatt går.

 

Hvis du allerede har kjøpt de, og det skulle vise deg at de ikke passer, kan det hende jeg er intr. hvis du vil selge de igjen. Avhengig av pris og sted 1-winking.gif

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din passat har oppgitt innpress på ET37. Lovlig kan du forandre sporvidden med +/- 15 per aksling, eller 7.5 per hjul. Dvs du kan gå ned til ET29.5 lovlig.

De felgene har ET20 1-winking.gif

Hadde vært fint, men for drøyt for en dailydriver passat kanskje, takk for hjelpen!

 

 

Frem med målestokken.

 

Jeg har gått utifra at org. felgdimmensjon er 15x7"

Original felg bygger 52mm utover fra annleggsflata og 126mm innover fra samme sted.

De felgene du lurer på vil bygge 107mm utover og 147mm innover.

Ergo, du  ha 21mm klaring innover og 55mm utover for å kunne få på disse.

 

Jeg tror du skal klare å få på disse bak, men foran tror jeg det blir trangt, uansett vil du nok måtte kjøre med litt strekk, hvis det i det heletatt går.

 

Hvis du allerede har kjøpt de, og det skulle vise deg at de ikke passer, kan det hende jeg er intr. hvis du vil selge de igjen. Avhengig av pris og sted 1-winking.gif

 

Har ikke kjøpt noen av delen men jeg vurdere og kjøpe begge delene på en tur

 

Men jeg tror det blir for drøyt for en dailydriver bil med det oppsettet

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=55205820&searchclickthrough=true&searchQuery=5x112

 

Bare kjøp de om du villpimp.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår