Gå til innhold

EU-kontroll, visker bakrute 2-er feil

Ranger emnet


Mocca

Anbefalte innlegg

Finner ikke igjen .pdf filen med opplysninger om revidert kontrollveiledning der det står skrevet at alt påmontert utstyr skal virke.

 

Rsele; Du har et poeng der, men det er ingenting som hindrer meg i å få utført en ny PKK hos et annet autorisert verksted selv om det er/ikke er rapportert inn feil.

 

F.eks: Jeg kjøper en bil i Finnmark med mangellapp på slitte bremser. Tar med bilen til Østfold, bytter bremser og får utført ny PKK. 

Dette blir samme setting som TS sitt tilfellet. 

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern viskeren og sett en blindskive i hullet(selges på mekonomen o.l.). De kan ikke nekte deg å godkjenne dette, og gjør de det, ville jeg gått til et annet verksted. 

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ingenting om bakrutevisker der, men det kan jo selvfølgelig tolkes under 6.4m som EaglePilot sier. Men så lenge det ikke er obligatorisk utstyr, kan det ikke være noe problem å fjerne det. Er jo masse biler som ikke har bakrutevisker, min Transit har ikke dette originalt for eksempel. 

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit det er mange som har hatt akkurat samme problem der den ikke virker.

Så har jeg sagt at  vi bare napper den av så har dette aldri vert noe problem på eu.

Har tatt av min jeg og på min bil godkjent uten.

Er jo så at dem rapportere før og etter har vel gjort det siste åra,

Viskere er 2 feil så lenge dem ikke virker sånn har det vert di siste 20 åra også med den bak virker den ikke så er det feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår