Gå til innhold

Påkjørt av lastebil som forsvant fra stedet, hvor starte på reprasjon?(bilder)

Ranger emnet


Sverre E Olsen

Anbefalte innlegg

Beklagligvis ble dama påkjørt i ett kryss da hun var ute med bilen og lastebilen stakk fra stedet, er ikke sikker om lastebilen oppdaget det eller ei. Men det ser ikke ut som vi klarer å få tak i den skyldige så da må eg nokk gjøre det selv. Noen som har holdt på me lignenes skader før? Over hjulbuen bak er det hull helt igjennom.

post-146218-0-83782600-1417209346_thumb.jpg

post-146218-0-91404500-1417209479_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først hadde jeg sett om det er noe kamra i området der hu var i, så dere kan kanskje kan  se hvem eller hva slags bil det var og politi anmelde dette.

jo fult mulig og få bilen fin igjen etter dette kapp vekk og lag ny hjulbue bak.

Dørene kan du rette opp sparkle er  litt jobb får å få det heilt hundre så bruk god tid om du skal gjøre dette selv  du må lakkere begge dører og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjulbuen må kappes ut å ny sveises inn. Bakdøra ville jeg utelukkende byttet, hvis framdøra ikke er verre enn det ser ut som ville jeg kanskje reparert den, men finner du en lik dør i samme farge er det billigere å kjøpe den istedenfor å fikse den gamle.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, ingen kamera i området, og ingen av firmaene så har denne typen lastebil har svart meg på om noen av bilene deres var på stedet.

For å kutte ut bakskjermen og sveise inn ny, må eg få tak i fra en brukt bil eller selges det løst stykke som er noelunde ferdi tilpasset?

Må eg skaffe meg tig apparat for å sveise på ny i tilfelle?

Noen som vett om noen guide på sparkling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker og valse til nye, om du ikke får valset så kan du først finne ei plate som er stor nok så begynne å bøye og tilpasse.

Men da er det greit å få sveisa den på bilen først, så må du sparkle over den etter på.

Om du ikke har sveist så mye så tru jeg ville brukt mig men om du er god til å sveise så ja gå for tig?

Sparkling er det bare å legge på tykt lag fint over så er det å begynne å slippe og pusse

Har du trykk luft hjemme så er det greit å bruke når du skal slipe får du et bra resultat.

 

vw.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår