Gå til innhold

Audi A4 b8 8k dab radio ettermontering mmi 3g

Ranger emnet


mortblek

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Hei Mortblek, hadde vært spennende å fått dine erfaringer i denne ettermonteringen :)

Vurderer det samme selv, men var usikker på om jeg skulle gå for Kufatec, eller bytte ut org. enhet, til en som inkluderer DAB

Forstod det slik at Kufatec ikke støtter service-following (søke opp stasjoner på nytt ved langturer)

 

Så oppdater gjerne :D

2011 Audi A4 Allroad / 2011 Skoda Octavia 4x4 Ele Winter

2001 Passat TDI 4 Motion / 2004 Renault Laguna

1995 Opel Omega 2,5 V6 CD / 2002 Ford Focus 1,6

1998 Opel Astra 1,8 / 1985 Opel Ascona 1,8i
1983 Mazda 929 2,0 / 1980 Ford Taunus 2,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Hei Mortblek.

 

Fikk du lagd guiden, og hvor kan jeg evnt finne den?

Vurderer Kufatec'en på min A6 4F Avant, men er usikker på om denne allerede har original antenne. Er også usikker på tilkoblingen av power. Må det strekkes ledning helt frem til sikringsboksen, eller finnes også dette i bagasjerommet hvor man kobler til alt annet?

Bil nå:
Audi A4 8E Avant Quattro 2.0T FSI (BWE) 2007mod
x-biler:
Audi A3 (3-dør) 2.0TDI Quattro, Audi 100 2.3L, Audi 100 2.6L
Alfa Romeo 156 Sedan 1.8TS, Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.8TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Mortblek.

 

Fikk du lagd guiden, og hvor kan jeg evnt finne den?

Vurderer Kufatec'en på min A6 4F Avant, men er usikker på om denne allerede har original antenne. Er også usikker på tilkoblingen av power. Må det strekkes ledning helt frem til sikringsboksen, eller finnes også dette i bagasjerommet hvor man kobler til alt annet?

 

 

Du trenger ikke å dra noen mer ledning enn til antennemodulen. Dette er veldig lett. Bare være forsiktig med de optiske kablene.

 

Alt det andre tilkobles der resten av mediaenhetene sitter i bagasjerommets venstre side.

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår