Kadett77 0 Report post Posted October 20, 2014 Hei Jeg bygger i min Kadett en større motor og en annen gear. Derfor jeg ikke lenger trenger noen deler og tilby disse for salg. - SR-instrument - SR-midtkonsoll - hanskeboks Ingen sprekker og ingen brutt. Selges kun samlet!!! Kun forhåndsbetaling ved sending Pris samlet 4500,- Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quattro73 218 Report post Posted October 20, 2014 Kjøp og salg skal postes under, ja, kjøp og salg Flytter tråden din, samt legger inn prefiks i trådtittel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kadett77 0 Report post Posted October 20, 2014 Hei Sorry Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quattro73 218 Report post Posted October 20, 2014 Det går bra, du er ny her så er unnskyldt ;) Velkommen forresten :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kadett77 0 Report post Posted October 20, 2014 Ok Takk Neste gang jeg passer bedre på Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kadett777 0 Report post Posted October 2, 2017 Solgt ? Ser det er lenge siden men må spørre Quote Share this post Link to post Share on other sites
tord.binett@kgk.se 0 Report post Posted December 8, 2020 Finns det kvar eller är de sålda?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quattro73 218 Report post Posted December 8, 2020 Ser selger ikke har vært innlogget siden okt. 2014.... Quote Share this post Link to post Share on other sites