Gå til innhold

Noen så har noen erfaringer å dele med 2,5TDI ?

Ranger emnet


JDavidsen

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...

Hei hvordan mod er det. Jeg har 855 tdi 96 mod. Den er det få ut av. Den siste 855 før di gikk over til v70

den motoren er rå å tåler mye på kjenning. Jeg chippa min. Fra 140 til 174. Så satt jeg i en tuningmodul juster bar. Så stilte den på fult å nu er det 194+++ i den så nu blåse den av gåre meeen litt mye svart røyk så må opp i eksos til 3tom dobbel potter. Så nu driv jeg å forske på lade trykk siden jeg ikke får mer en 0,9 når den er kald å varm 07 å mister trykk ned til 0,5 bar så der sliter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår