Gå til innhold

Pris på 02' Neon Srt 4

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettop gått til innkjøp av en Chrysler Neon 2002 modell. 

jeg driver å grubler fælt på om jeg skal importere en dodge neon srt 4 donor bil fra statene, men det store spørsmålet er hva ville en srt 4 ligget på i pris her i landet? og er en 2002 helt nada svada?

Jeg vil gjærne høre hva andre mener,syntes og intrykk av Dodge/chrysler neon srt 4? 

 

etter hva jeg mener syntes jeg den er litt små kul, har jo foresten grom lyd og drar ifra det meste. 

hva er deres meninger?

2a0hzpw.jpg

 

2qn9j03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke så mye om SRT- men jeg vet litt om andre saker.

 

En Srt -4en en 2.4 med turbo med en medium godt rykte. Ligger forresten en Dodge Stratus på finn, med en ett srt opplegg, muligens bra jobb, men ikke godkjent.

 

Som alle amerikanere må Dodger og Chryslere stelles godt med, og alle sensorer må virke,- Gjør du det er motorene verdens beste motorer, de kan gå 6-700000km om det så er.

 

Ser du på Nettiauto - Finland, så ser du hvor langt Chryslere kan gå,- omtrent ikke en under 300000.

 

Ellers er markedet for bruktbil elendig for selger nå for tiden. Alle vil selge biler og deler, men få vil kjøpe,.

 

Du kan nå prute en bil på Finn med 50% uten problem. Markedet er overmettet,

 

Derfor kan du godt ha en Strøken SRT-4 , men du vil neppe få mer enn 40-50000kr for den.

 

Så er dette min mening da, du behøver ikke være enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan jo si jeg har tenkt en go del på om det er lønnsomt å bygge den om. Men jeg vet de eldre modellene ligger på finn til 10-19 000kr. var en som nettop ble solgt for 19 000kr og det var en 95' modell. jeg ga 8000kr for en 2002' med 130 000km med en mangellapp hvor feilene var

-løs speil

-for lang vandring på brekket

-lysene var falma 

-og at motorlampa lyste. 

(var ei eldre dame som har hatt den helt siden den var ny) 

 

jeg har allerede fiksa alt på den, så det jeg da funderer på er om jeg skal facelifte den til en 2005 Dodge neon srt 4, og deretter vurdere å selge den.

og noen som har en peiling på sånn ca passe salgsverdi når den er ferdig facelifta? med tanke på at de eldre modellene går for ca 15 000. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil nok ikke få så mye mere for den.

Grunnen til 95-99 selger for mere enn 00+ er motoren, kjøre en neon med 1.6 liter funker dårlig.

 

Srt vil du ikke få godkjent i norge pga US underlag, Og jeg tviler på at du får godkjent enn 02 neon med Srt 4 motor og understell.

95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive

98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår