Jump to content

Toyota Auris '09 - aux in

Rate this topic

JChE
 Share

Recommended Posts

Heisann. 

Har en 2009 Auris med original spiller. Den har 6-platers cdskifter innebygd i selve spilleren, og bluetooth handsfree. Men ingen aux-inngang. Er det mulig å ettermontere dette på denne bilen? Spilleren er merket W13807. 

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Takker for linker, men jeg stusser litt på det der. For alle andre slike adaptere jeg har funnet, har en liste over støttede og ikke støttede spillere. Og min spiller er alltid på lista over ikke støttede enheter. Syns det er litt merkelig at de kan hevde at det passer alle auris fra 07 og fremover, når de er levert med flere forskjellige spillere...

De du sendte link til der, skal de plugges inn i cd-skifterinngang? For det har ikke min siden skifter er innebygd...

Bilforumet.no
Super Moderator

Jeg tok forbehold om at spilleren din støttet dette, da du ikke oppga hva spilleren heter.

Men jeg ser at de fra Dension oppgir at de passer alle typer headunit som følger med denne modellen.

Send meg en mail på janove krøllalfa elutstyr.no og ta bilde av spilleren, med info jeg trenger om bilmodell etc. så sjekker jeg opp for deg.

Våre produkter kan kjøpes i vår nettbutikk eller hos en forhandler nær deg.

Jeg tok forbehold om at spilleren din støttet dette, da du ikke oppga hva spilleren heter.

Men jeg ser at de fra Dension oppgir at de passer alle typer headunit som følger med denne modellen.

Send meg en mail på janove krøllalfa elutstyr.no og ta bilde av spilleren, med info jeg trenger om bilmodell etc. så sjekker jeg opp for deg.

Jeg skrev jo i første post hva spilleren heter... Toyota W13807 :) Original spiller, er ikke mer merking enn dette uten å ta den ut. 

Bilforumet.no
Super Moderator

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By robertm
      Hei, jeg har en TOYOTA AVENSIS (08 mod, D-4D motor) med regnr NF 29799
      Jeg skal bytte ABS-sentral på bilen.
      Jeg fant én brukt online med delnr. 44540-05050.. vil den passe bilen?
      Hvis jeg ikke tar feil så er original dele nr. 44050-05110 og 44050-0511 til bilen.. Stemmer det ?

Mvh Robert.

• By mpal98
      Hei! 

Jeg ser på en brukt toyota c-hr 2017 som jeg vurderer å kjøpe. Hva mener dere er best å installere av defa eller webasto på den? Har tilgang til strøm hjemme, men ikke på jobb. Hvordan er det med webasto på den? Går bilen tom for strøm med mye småkjøring? Bruker den mye drivstoff? Hva kan forventes av feil på disse? Koster det mye å få montert på et verksted? Til info: Har ikke mye snøring på bil. 
    • By Thomas l
      Hei;)
      min 07 mod auris 1,4 d. Mmt. Har vert pålitelig i mange år. Men nå i det siste har den begynt og fuske litt. Bilen ville ikke starte etter en stopp på en bensinstasjon for et par mnd tilbake, (Samme dag ble det utført en lett motorvask) Uansett hva jeg forsøkte var det ikke en lyd. Men alt fungerte normalt og ingen feilmelding dukket opp. Men starteren gikk ikke. Viking kom og banket på starteren og brukte startbooster. Bilen hadde stått og blitt kald på denne tiden. Etter og ha tatt giret fra N til E flere ganger så starten den plutselig. Viking klødde seg i huet og sa det kunne være starteren. Jeg fikk bilen til Toyota å der sto den i tre uker hvor de feilsøkte. De fant ingen feil. Så jeg byttet starteren, sjekket volten på batteriet og feilsøkt selv med diagnose verktøy. Ingen feil og finne. Enkelte dager starter ikke bilen (når den er kald) før jeg har tatt gir fra N til E et par ganger. Da fyrer den med en gang. Også kan jeg kjøre hit og dit med start og stopp. Men så vil den plutselig ikke starte igjen. Og da må jeg vente til bilen er kald og ta en quckreset (batteripol eller hoved sikring av). Da starter den igjen. Så konklusjon er uansett kald eller varm så er det ikke gitt at den starter. Men gir frem og tilbake er noe som tydelig har vert en faktor. Men Toyota sier dette ikke har noe sammenheng. Men de kommer heller ikke med noe svar på hva det potensielt kan være. Selvom man tar et dypdykk med diagnoseverktøy finner man ingen feil. Verken registrerte eller pending codes. Har noen opplevd eller hørt om dette før? Hvor kan jeg begynne og feilsøke, er det noe konkret? 

km 270k, jevnlige servicer og vedlikehold er utført. (Har akk byttet alt av filtre, olje og kjølevæske, en vakumslange og MAF) 

håper noen kan hjelpe meg her, og er super takknemlig for svar. 
      mvh Thomas. L. 
    • By Ruben2000
      Hei, jeg fikk meg nettopp en Audi A6 2005 sedan, jeg lurer på om det går an å bytte cd changer'en med en vanlig 1 din spiller med Bluetooth og aux, å om den vil fungere med kontrollene på midtkonsollen/rattet? Skjermen i bilen er en farge skjerm så det er vel MMI 2G.
      PS. Vet  det finnes Bluetooth adaptere og FM Bluetooth adaptere men jeg vil ha det integrert i bilen min.
    • By Cat97
      Hei. Har nylig merket en ulyd på bilen ved veldig lav hastighet (5-40km/t). Det er en knirke/rumle lyd som jeg tror kommer fra midten av bilen. Ingen lyd når man kjører fortere enn dette. Nå kommer det også en skrapelyd ved giring. Hver gang jeg flytter på spaken høres denne skrapelyden. Det er en Toyota Corolla sedan 08 modell med DSG girkasse. Har tatt av og på dekk uten hell da vi nettopp hadde byttet til sommerdekk og trodde dette kunne ha noe å si.
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy