Gå til innhold

Toyota Auris '09 - aux in

Ranger emnet


JChE

Anbefalte innlegg

Heisann. 

 

Har en 2009 Auris med original spiller. Den har 6-platers cdskifter innebygd i selve spilleren, og bluetooth handsfree. Men ingen aux-inngang. Er det mulig å ettermontere dette på denne bilen? Spilleren er merket W13807. 

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for linker, men jeg stusser litt på det der. For alle andre slike adaptere jeg har funnet, har en liste over støttede og ikke støttede spillere. Og min spiller er alltid på lista over ikke støttede enheter. Syns det er litt merkelig at de kan hevde at det passer alle auris fra 07 og fremover, når de er levert med flere forskjellige spillere...

 

De du sendte link til der, skal de plugges inn i cd-skifterinngang? For det har ikke min siden skifter er innebygd...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok forbehold om at spilleren din støttet dette, da du ikke oppga hva spilleren heter.

 

Men jeg ser at de fra Dension oppgir at de passer alle typer headunit som følger med denne modellen.

 

Send meg en mail på janove krøllalfa elutstyr.no og ta bilde av spilleren, med info jeg trenger om bilmodell etc. så sjekker jeg opp for deg.

Våre produkter kan kjøpes i vår nettbutikk eller hos en forhandler nær deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok forbehold om at spilleren din støttet dette, da du ikke oppga hva spilleren heter.

 

Men jeg ser at de fra Dension oppgir at de passer alle typer headunit som følger med denne modellen.

 

Send meg en mail på janove krøllalfa elutstyr.no og ta bilde av spilleren, med info jeg trenger om bilmodell etc. så sjekker jeg opp for deg.

 

Jeg skrev jo i første post hva spilleren heter... Toyota W13807 :) Original spiller, er ikke mer merking enn dette uten å ta den ut. 

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår