Jump to content

kjøpe og skifte ødelagt baklys

MrErling
 Share

Recommended Posts

• 2 months later...
  • 3 months later...

Sjekk med Jacobs auto supply (hvis du er i Oslo) og Meca.

Å skifte baklampene på disse er ikke noe vanskelig. Du må ta av dekselet på innsiden av bakluka, deretter skru av noen 10mm muttere. Skal være en enkel sak.

Hei.

Synes at det alltid er høflig og greit med en tilbake melding om hvordan det gikk, i og med at jeg ber om hjelp fra dere medlemmer her inne.

Beklager sent svar.

Løste problemet ved å kjøpte ett brukt baklys hos en 'høgger' via internett, og monterte det selv.

Meget enkelt som Jowo89 sier.

Det var billig og det så helt fint ut.

hilsen MrHonda

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Aneid
      Hei :) jeg må bytte stopplyset i spoileren, det er LED så hele må ut. Hvordan gjøres dette da? Jeg har nytt lys men prøvd å demontere men om noen vet nøyaktig hvordan det gjøres hadde jeg satt pris på hjelp :)
    • By C52010
      Hei. Har en 2010 mod Citroen C5. Baklyset på høyre side sluttet å virke for en god stund siden. Jeg tok ut lykten og fant da ut at polene i kontaktplaten til lykten var full i IRR, den ene var nesten borte. Nå har jeg kjøpt ny lykt. Har også byttet kontakten som plugges i lykten da denne også var irret. Men får ikke lys. (Har byttet pærer også) Etter jeg plugget i den nye lykten sluttet også blinklyset på venstre side å virke?! 

Noen som kan gi meg et hint på hvordan jeg skal feilsøke?

• By Avensis2000
      Lufter en 1997 mod Civic EX for salg. Jeg verken må eller vil selge bilen men ved rett bud kan jeg vurdere det og tenker da ikke under 30 000 ish...
      Reg nr er BP34768 Eu OK til august 2019
      Detter er US import som har gått 160 000 miles (ca 260 000 km).
      Denne har da en D16Y8 motor med Vtec på 125 hester, cruisecontrol og takluke.
      Bilen er i god teknisk stand og motor går som bare det. Eneste minuset er litt overflaterust på venstre side av bilen.
      Flere bilder kommer.

Bilen står i Hønefoss

• By pete_82
      Karbon Innsug til Honda Civic EG eller EK

Innsuget er av type Simota "SUPER INLET BIG(CARBON) TUBE" (H-004BCF)
      Den passer til Honda EG og EK Civic. Altså Honda Civic 1992-1995 og Civic 1996-2000.

Den ble kun prøve montert før planene endret seg. Det er noen veldig små merker etter monteringa.

Mer info: http://www.simota.com/main.htm?pid=23&Focus_ID=38&Class_ID=38&Sub_Class_ID=60&Brand_ID=&Prod_ID=274

Selges for 1000,-

• By STAUG84
      Ønsker å kjøpe / få bakerste siderute til Mitsubishi L300 92mod, kort type.
       Ikke selve ruten i sidedøren, men den helt bakerste.
      Jeg er bosatt på Fosen.
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy