Jump to content

Golf 4 baklukelås ombygging til golf 5

Rate this topic

Larsrocko
 Share

Recommended Posts

Hei

Vi driv å bygger om en golf4. Bakluka var allerede sveiset om med golf 5 bakluke åpner, men det satt orginal golf 4 åpner med vaier på låsen som åpnes innvendig.

Vi kjøpte golf5 låsen og satt denne på plass, men får ikke liv i den. Sitter en 4 polet kontakt der.

Noen som vet hvordan denne kobles eller har tips til hva vi kan gjøre?post-150150-0-00382100-1408212273_thumb.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Erlend.
      Hei! 
      Jeg har en volvo 244 1982 modell (veibil) som skal få en sugetrimmet motor i snart. Jeg trenger noen kreative løsninger på hvordan jeg kan endre/modifisere/fjerne bremsekraftforsterkeren (den tjukke typen) da den er i veien for innsuget... Bilen MÅ kunne komme gjennom en PKK, så det må være ordentlig! Jeg er ute etter gode løsninger som er minst mulig krevende. 
      Hvordan gjøres dette? :)

• By Magda
      Jeg har en 2007 mod Corsa 1,2l. Bakluka går ikke å åpne. Vet noen om det finnes en nødutløser for bakluka? 
    • By ptrjor
      Hei. Som tittelen tilsier trenger jeg hjelp til å finne en adapter til en bilradio. Jeg har nettopp kjøpt en 2001 Golf stasjonsvogn som kom uten radio. Dette lot seg løse ved at jeg fikk en rimelig ny og ubrukt bilradio fra min onkel som hadde byttet radio i sin Peugeot iOn. Jeg trenger da en måte å få brukt denne nye radioen (Pioneer DEH-1807ZC) i min eldre Golf 2001 mod, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. Radioen passer fysisk rett inn. Trenger da sannsynligvis en adapterkabel med hunkjønn som passer i Pioneer/Peugeot-radioen, til hankjønn som passer i golfen. Skal hovedsakelig bare benytte bluetoothen i den, til musikkavspilling fra tlf. 
      Vet noen hva en sånn kabel heter? Prøvde å google litt, og har bare funnet motsatt kjønn av det jeg trenger på kablene, og at de heter ISO eller DIN? Går vel også evt. an å skjære av ledningene og koble dem til en annen dersom jeg finner rett kontakt. Ber derfor om hjelp fra noen som evt. kan dette bedre enn meg :)
      Legger ved noen bilder av både radioen og tilkoblingene i bilen jeg skal sette den i.

Her er koblingene i golfen

Og her er baksiden av radioen jeg vil benytte i golfen

Modellnr. osv på radioen

Tusen takk!
    • By ToreAndré
      Hei folkens!
      Har en '01 Omega B for hånden, og lurer på om det er mulig å bytte motor fra 2.2 til 2.5 i denne uten å gjøre noen voldsomme endringer.
      Det er snakk om bytte av komplett motor, inkl. ledningsnett. 
      Står i en 2.2, med gåen motor, og ønsker å flekke inn en 2.5 når jeg først bytter.
      Står manuellkasse på bilen. Passer dette over ens? Er det noen Opelkyndige som er verdt å kontakte?

Tore

• By Strikkern
      Svigermor har ikke brukt bakluka på sin Suzuki Liana 2005 stasjonsvogn på mange måneder. Nå sitter den fast som om "noe" holder låsehendelen fast i låsekassen!
      Dette er noe jeg antar. Sentrallåsen virker på alle andre dører og nøkkelen vil ikke la seg vri rundt - bare halvparten av en kvart omdreining.  Vrir jeg hardere er jeg redd nøkkelen knekker i låsen.  Noen som vet hvordan jeg kan låse opp fra innsiden?
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy