Jump to content

Skifte vindusheis høyre framdør

Rate this topic

JonB
 Share

Recommended Posts

Har sliti med ruta foran til høyre en stund. Lenge hoppa den ut av sporet på vei opp så den ikke lukka seg helt. Nå vil den ikke gå opp eller ned og må dra den opp selv. Veit ikke om det er motoren som er gåen eller bare ruta som sitter for hardt. Har ingen erfaring med å åpne sidedører, ihvertfall ikke på en Honda HRV. Er det verdt å gjøre dette selv? Og er det enkelt å bytte en vindusheis? Eller kan det være et annet problem?

Jon

• 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Ahus
      Hei!
      jeg lurer på om det er noen her inne som kan hjelpe en rådvill grønnskolling. Batteriet var uenig med gradestokken for noen dager siden og kapitulerte, fikk start med startkabler og et 12V batteri, men etter dette har ryggesensoren begynt å lyse kontinuerlig når jeg rygger eller kjører under 20 km/t og gir fra seg et pipesignal i noen sekunder hver gang. Ryggesensoren virker som den skal, men jeg blir jo gæærn av at den slår seg på hver gang det er rødt lys eller bremser ned til <20km/t. Noen som har noen tips til hva det kan være eller hvor jeg bør starte å undersøke?

Prøvde å legge ved film, men det gikk ikke. Kan sendes evnt
      eller prøve denne linken: Ryggesensor, feil
    • By OpelCombo2010
      Hei.
      Har en 2010 Opel Combo der når man heiser vinduet (elektrisk)
      opp så stopper det midtveis og går litt ned igjen.
      Er det motoren, bryteren eller et rele som kan vere problemet?
    • By Handlebart
      Hei.
      Noen som har et nærbilde eller koblingsskjema av kontakten under bryterne for vindusheisene på en forester 2004 mod?
      skulle bytte heismotor i førerdøra da alle ledningene løstnet fra kontakten til bryterne for vindusheisene. Sitter nå med en haug med ledninger og ikke noe system.
    • By Tourer2003
      Jeg er iferd med å bytte hovedlykter på Tourer 2003. Noen som har kjenskap til prosedyre /video for rask og korrekt gjennomføring?
      Finner ikke dette for denne modellen på for eks.Youtube.
    • By Avensis2000
      Lufter en 1997 mod Civic EX for salg. Jeg verken må eller vil selge bilen men ved rett bud kan jeg vurdere det og tenker da ikke under 30 000 ish...
      Reg nr er BP34768 Eu OK til august 2019
      Detter er US import som har gått 160 000 miles (ca 260 000 km).
      Denne har da en D16Y8 motor med Vtec på 125 hester, cruisecontrol og takluke.
      Bilen er i god teknisk stand og motor går som bare det. Eneste minuset er litt overflaterust på venstre side av bilen.
      Flere bilder kommer.

Bilen står i Hønefoss

• Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies.