Gå til innhold

Airbag lampe

Ranger emnet


srednA

Anbefalte innlegg

Hei

 

Airbaglampa mi har lyst i lengere tid og nå må jeg bare fikse den.

 

Har googla mye rundt og det er stortsett kontakten under sete som er gjenganger.

 

Kontaktene er lodda sammen nå, selv om de så bra og hele ut.

 

På diagnosen jeg hadde hos forhandler for lenge siden trodde de det kunne være beltesnurra. Der er det ingen kontakter, har sjekka.

 

Jeg ohmet og sjekka litt belte kontaktene under sete, men de har samme verdi begge sider.

 

Hvilke diagnoseutstyr fungerer best på disse bilene?

 

Det er en 2008 modell 3.0

 

 

Forslag?

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkenoe tvil. Det er garantert beltestrammern som må byttes.. Det er "vanlig" feil.. NB! Det er ikke selvebeltesnurra den stammern sitter i, men i beltelåsen!! så du ikke kjøper feil!! smile.gif Aldri hørt at den kontakta under sete har noe feil i forbindelse med airbag..  Regner da med du mener den store gummimoffa med masse ledninger som går igjennom gulvet? De har en tendens til å bli fylt med vann å irre istykker.. Da kan man få mye rare feilkoder, men tror ikke airbag er en av dem

 

Bare sjekk diiagnose på hvilken side det er.. 

 

Beste diagnose utstyret er isuzu sitt eget system. Dra på merkeverksted! Koster ikkenoe mer enn andre steder! Og da får du garantert riktig feilkode

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
På 29.7.2014 den 9:49 AM, srednA skrev:

Hei

 

Airbaglampa mi har lyst i lengere tid og nå må jeg bare fikse den.

 

Har googla mye rundt og det er stortsett kontakten under sete som er gjenganger.

 

Kontaktene er lodda sammen nå, selv om de så bra og hele ut.

 

På diagnosen jeg hadde hos forhandler for lenge siden trodde de det kunne være beltesnurra. Der er det ingen kontakter, har sjekka.

 

Jeg ohmet og sjekka litt belte kontaktene under sete, men de har samme verdi begge sider.

 

Hvilke diagnoseutstyr fungerer best på disse bilene?

 

Det er en 2008 modell 3.0

 

 

Forslag?

Har du funnet feilen?

Jeg har samme problem og vet egentlig ikke hvor jeg skal lete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår