Gå til innhold

Trimming til Mondeo 2,5l 24v


Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Ford 2,5L 24v Bensinmotor (innsprut) Hvor finner jeg motorkoda? samme motor som sitter i mazda tror jeg

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med et så lite budsjett så bør du heller spare de pengene. 

Kommer ikke på noe du kan kjøpe som vil øke effekten merkbart. Du har jo f.eks eksos da. Komplett sports eksos får du nok til under 5000kr, men redd for at du ikke merker så mye forskjell. 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært en bruksbil hadde nok budsjettet vært større. Da takker jeg for hjelpa og lar mondeoen være som den er :)

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har turbo så kan du legge bort tanken på chip tuning. Du vil nok tjene noen få hk, men det koster nok mer enn hva det smaker

Det fins unntak, eg har ein sugemotor som kan chippes. Det er ein Volvo S40 2.4, men i denne bilen er det tatt ut 140 hk og 210 nm.. Den samme motoren var tilgjengeleg orginalt med 170 hk. BSR meinar det går å chippe denne motoren til 178hk og 240nm, og då blir det 30 nm og 38 hk meir. Aisin Warner meinar denne autoimatkassa (AW55) tålar maks 329 nm.

http://www.bsr-tuning.no/produkter/t885/

 

Eg tok eit søk på BSR tuning. tuningkit under produkter. eg søkte på Ford Mondeo 2.5 v6 og då stod 2.5 V6 som valgmuleghet for motor. Men dei har ikkje noko alternativ for trimming av 2.5 v6, dei har bare for den med turbo.

Viss du har utstyr for porting av toppane og kan det. Då kan du gjere det. 

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår