Jump to content

SELGES: ´05 mod Skoda octavia 1.6 FSI

Rate this topic


chainy
 Share

Recommended Posts

Hel og pen bil, som selges grunnet plassmangel. 

Bilen har ettermontert 2-din skjerm som kan kobles opp via ladekabel til iphone eller AUX-kabel så kan du høre på akkurat hva du vil. 
Mulighet for navigasjon, men cd må kjøpes. 

Denne bilen har fulgt alle servicer og er i topp stand motormessig, men har fått en feil på katalysator (Kan følge med ny om ønskelig), men det er eneste feil som må ordnes. 
Utover det så er det en del steinsprut på panseret (mye kan rubbes bort, men ikke alt) også er det en liten rustflekk nederst på førerdør og fremre passasjerdør, men de er nok bare overfladiske og kan pusses bort og lakkeres. 

Følger også med noen utrolig kule aluminiumsfelger i 19" med 235/35R19 sommerdekk(disse må byttes neste år). 
Husker ikke dimensjonen på vinterdekk, men det sitter piggdekk der i dag. 

Alt i alt en veldig behagelig bil og kjøre, fin å se på og utrolig praktisk! 
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49703382

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Similar Content

    • By grendal93
      Hei, jeg har prøvd å finne hvor oljelekasjen jeg har på min golf uten hell. 
      Tenkte først at det kom ifra oljetrykksensoren som ligger nesten øverst på motoren siden det var mye oljesøl rundt den. Vasket rundt og sjekket igjen så fant jeg olje nesten helt opp til trykksensoren.
      Sjekket også tennpluggene og det var olje i alle (dette kan komme ifra dårlig påfylling av olje) skal tørke ut oljen og sjekke igjen. 
      Har også en varsellampe på motoren og når jeg starter bilen så får jeg opp en varsel der det står "oil sensor workshop". 
      Kort forklart om motorkraften som jeg mister. Når jeg skal ut i kryss så må jeg gir mere gass en vanlig for og ikke kvele bilen. Når jeg kjører rolig på flat vei så kjenner jeg på bilen og gassen at den mister litt kraft også kommer det tilbake om 250ms ca. Når jeg slipper opp gassen på flat vei så rister bilen 4 ganger før den bremser på giret. 
      Har sjekket at alle tennplugger fungerer og det gjør di. 
      1 ting til! Oljen renner ikke ned på hverken girkasse eller reg reim, det er mest fokusert på fronten ( kanskje bak) 
      Det at jeg mister motorkraft av og til kan vel ha noe med oljesøl i tennpluggene? Hvis det ikke er problemet hva kan det være? 
       
      Tips om problemet, anbefalinger, meniger om og levere inn til verksted for og finne oljelekasjen taes gjerne imot! 
    • By Roavik
      Har problemer med å få tak i hel aksling venstre foran, noen som vet om en brukt? Dette er en 1,6 Automat, 2006, eller kanskje noen vet om andre modeller som har samme aksling?
    • By PyroR
      hei, har en octavia mk1 L&K som har et problem med alarmsystemnet. hadde biln på scan å dem fant ut at det e et problem med mikrobryteren i døra ( greit å fiske) men dem fant også ut at det var et problem med cupeovervåkingen. å mange sier denne bilen ikke har et alarmsystem/at sytemnet er ettermontert. noen som vet hva som stemmer å eventuelt hvor kan man eventulet finne denne sensoren..
       
      takk
    • By nicklas_3210
      Hei. 
      Har et problem med bilen som jeg har funnet ut er mest sannsynlig en pcv valve , (positive crankcase ventilation)
      Men klarer ikke på noen måte og finne ut hva den delen heter på norsk for og bestille den. Har søkt over alt og prøvd så godt jeg kan til ingen nytte. 

      Nummeret på den ventilen er 1J0 973 722 og bilen er en Golf V 2007 1.6 bensin


      På forhånd tusen takk for svar :D 
    • By gst93
      Har en Mitsubishi carisma 96 mod, 1.6. De siste månedene har jeg opplevd å ikke få start på bilen. Bensinpumpa går og det er en klikk-lyd, men ingenting annet skjer. Batteriet er også helt nytt, så feilen ligger ikke hos batteriet, og har ny nøkkel. I sommer fikk jeg ikke start, ventet til morgenen etterpå og da startet den uten problemer. Så gikk det fint i et par mnd helt til det samme skjedde på nytt. Morgenen etter var den i gang igjen. Har gått fint helt til de siste ukene, og intervallene mellom hver gang dette skjer blir bare mindre og mindre. Løsningen da har vært å starte den på gir. Den starter altså helt fint hvis den får stå noen timer, mens ved «småturer» eller hvis jeg starter bilen, slår den av igjen og prøver starte den på nytt rett etter så vil den ikke. Må jeg bytte starter? Hvis ja, hvordan kommer jeg til og får byttet den? Den sitter veldig kinkig til. Går man under bilen og bytter den nedenfra? 
  • Populære emner nylig

  • Recent Achievements

    • martinlol went up a rank
      Korporal
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy