Gå til innhold

Toglyd og lett klonking i bremsene? ny bil gått 20 000! fikser grantien det? Ford Focus 2013


Eirik6594

Anbefalte innlegg

Hei

 

kjører en Ford Focus 2013 mod,  nå er det nytt problem igjen som jeg faktisk har fått før til en hvis grad. Bremsene lager en skrape lyd som et tog som stopper opp , dette skjer kun ved lav hastighet rett før stans og det kommer fra fronten. Cash flowen er en tanke liten for tiden dessverre og jeg har garantien og alt på bilen. Det er jo litt merkelig at bremsene skal bli slitt etter 20 000 kilometer i en skvett ny bil. det skjedde med den forrige , men den hadde jo gått 120 000, hehe også ford Focus. Får jeg dette dekket av ford tror dere ? for det er også et problem med tikkelyd fra girkassen som viste seg å være et løst tannhjul eller noe(som de sa det ikke var noe hastverk å fikse , som passet bra siden det var dårlig tid atm) og det og må fikses, Har ikke peil på garanti og sånn , what to do ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være så enkelt som en liten stein som har kilt seg mellom bremsekloss og skive. Dette forsvinner som regel av seg selv, men de bør ihvertfall fikse det gratis samtidig som de tar girkassa. 

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) jeg må ta en alvorsprat med disse. Føles ut som de er plent i mot meg. Kommet ny lyd nå, banking fra venstre skjermen :p.

Har du forslag til hva jeg skal si til disse når jeg går inn. Slik st uansett hvordan man vrir og vender på det så skal det fikses uten min lommebok , har granati og alt det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår