Gå til innhold

Min hviiite B8 A4 S-Line Avant

Ranger emnet


Stianlar

Anbefalte innlegg

Heei!

Kanskje på tide å lage en egen tråd her nå.

Kjøpte bilen 1 Mars i år. Det er en 2011 modell avant, S-Line, 2.0TDI og selvfølgelig Quattro ;-)

 

Har litt planer for bilen, og har sånn smått begynt.

 

GJORT:

Tone vindu helt frem, 35%.

LED i alt. Interiør, under dør, skiltlys og tåkelys.

20" felger

 

PLANER VIDERE

Foliere grill, tak og speil svart. (Tirsdag 26.5)

Tone alle lykter med lys film. (Tirsdag 26.5)

Plastidippe felgene sort.

Justerbart senkesett.

20" Vossen CCV3 evt. Vertini Concave. (Usikker, forslag?)

 

 

Tirsdag i neste uke (26.5) har jeg time til foliering å toning. Skal også prøve å få plastidippet felgene i løpet av helga ;-)

 

Hadde først noen 19" Vertini felger, men syntes disse ble for små å rett og slett ikke kledde bilen, så bytta de ut med noen hvite 20" Zito felger sånn midlertidig. Blir enten Vossen CCV3, eller Vertini Concave etterhvert. Liker begge felgene, så er veldig usikker på hvilke jeg skal velge.

 

Bilder kommer snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Litt updates ;-)

De hvite felgene sprakk, så bestilte nye.. Valget falt på 20" RS5 Replica. Ganske standard og kjedelig, men "en sikker vinner" da disse felgene kler bilen ganske godt ;-)

Har også fått foliert tak, grill, og tonet lyktene. Men syntes det ble for mye bak, og rett og slett for mørkt og harry.. så fjernet det igjen! ;-)

Neste på lista er senk, led bar bak grill, og chip :)

 

SIGILLUM: Så på de felgene, de så rå ut ;-) Legg ut bilde av de på din bil, lurer på hvordan de ser ut på en b8 ;-)

 

Edit: Får ikke til å legge til mer en ett bilde. Flere bilder kommer snarest ;-)

post-145888-0-26164300-1407792258_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme :) jess, lavagreu ;) leiker meg med plasti dip om dagen så får se om den blir lakkert snart! Samme motor i min, bare strupa veldig! Veit at 170 hk er i grenseland på hva clutchen tåler så noe over det hadde jeg ikke turt å gått. Tror jeg fikk et tilbud fra TS på 167hk 380nm til 6000.-

Har vel egentlig brukt nok peng på bilen nå som man ikke får tilbake ved salg så spørs om jeg stopper nå;)

Hadde du satt inn xenon eller led i tåkelys? Monterte akkurat et rimelig sett xenon 6000k fra Ebay med Canbus som funker meget bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår