Jump to content

Kjøpes. Støtfanger bak. 518 i. e28. 1987 mod.

Rate this topic

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Teddybamse
      Hei, skal montere på noen ekstralys på min Octavia 2011 mod.
      Vil montere dem bak nedre grillen, så må av med støtfangeren, er det veldig mye jobb å ta av støtfangeren for å gjøre det?
    • By Mateng2
      hei, golf 5m 1.6 fsi. 2004 modell.

har en bulket bakfanger, og lurer på å bytte denne, det jeg lurer på er om jeg kan bytte kun den svarte vinylen, altse den helt nederste delen, da det er denne som har skade. den indre støtfangerforsterkningen er også knekt og må byttes hvis det har noe bety. jeg lurer altså på om det går ann å skille plastikken og den som ser ut som metall, men er vel plast det og, men lakkert. i så fall lønner dette seg med tanke på arbeid osv.. vil da bli midt bak skiltet, håper dere skjønner.

forresten, er denne delen lik på forskjellige motorstørrelser, diesel/ bensin osv???

• By Tommy260393
      Hei.

Jeg har kjøpt en krasjet Peugeot 206 3-dørs. Jeg skal bytte fanger og har fått tak i en i samme farge på nett. Men det jeg lurer på er rett og slett om fangeren er lik på 3-dørs som den er på 5-dørs?

Takk!
    • By haktt
      Hei! Har en A3 8P 05' mod, og er ganske lei av den kjedelige "splitta" grillen.
      Så det jeg lurer på er: passer grillen fra en A3 sportback eller s3 på min? leste på et amerikansk forum at de måtte ha nytt panser da?

Takk for svar :)
    • By oledur
      Jeg må reparere støtfangeren til vår ganske så nye men akk så skadede campingvogn. Støtfangeren er hvit og av plast ... tradisjonell caravan utseende. Vil helst ikke bruke 5000 på ny støtfanger...for en såpass liten skade.

ER DET NOEN TIPS TIL HVILKE FIRMA SOM UTFØRER SLIKE REPARASJONER I TROMS-NORDLAND-TRØNDELAG ELLER MØRE? evt... TIPS FOR REPARASJONEN...
  • Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy