Gå til innhold

Dirtbike

Ranger emnet


haagen1

Anbefalte innlegg

Hei. Er på utkikk etter et motorisert gøy leketøy!

 

Fant en billig "pitbike" http://motornorway.no/kjoretoy/dirtbike-fiddy/dirtbike-orion-125cc-pro/dirtbike-orion-125cc-pro-svart til 4000 kr!

 

Noen som har erfaringer med Orion sine pitbikes? Er det mye velikehold med de? Hva av slitedeler må byttes av og til? Hvordan er motorene? 4 takt er jo holdbart?

 

Skal bruke denne til å leke meg på en stor eiendom med jord/dirt i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sikkert vett er disse veldi små og lite efekt henta utav motor. Hadde likedans fra eg var 10-13 år og kjekt lite kjøretøy. Men tror du likegodt kan kjøpe deg en eldre 125-250 cc 2takt cross sykkel til 5-8 tusen og ha det mye mer morssomt. Men skall du ha deg sånn liten så vill eg anbefala deg å kjøpe med ny gasswaier da fisse ryker veldi ofte på disse kina crosserene og gå innom en cross sykkel forhandler å få tak i en innerslange til bakdekke. Orginal innerslangen tåler ikke så mye belastning å ryker raskt. Utenom det er det mye tut å kjør :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for svar!

 

Skal ha liten cross av praktiske årsaker. Lett å transportere rundt om kring, lett å skru på(forhåpentlig), lettkjørt og mye morro :-)

Og en 125-250 2tak støyer vel en del mer? Og er jo mer skruing på 2 takt? Også litt med pris å gjøre, denne er billig, vet ikke hvor mye jeg får brukt den.

 

Gassvire og baklange skal jeg klare å fikse. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min duret veeldi mye:-P Og veldige ettertenninger, men ja veldi lette å få med seg!:-) Og tviler du trenger å skru noe særligt. viktigt å gå over muttere og skruer da di forsvinner veldi fort :-P sånn som dem som holder potta og dekslene er det eg tenker på da:-)

Haha. Ja lest at du skal ha litt loctite på innerlomma, og gå over skruene av og til. Samt det som ble nevnt her med slangen til bakdekket. Ellers skulle det ikke være noe problemer.

 

Har 2 plasser jeg kan kjøre denne på. Så hiver jeg den bare bak i bilen, så vrom vrom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår