Gå til innhold

Selges: VW Passat '04 1.9 TDI Highline Automat STV EU OK 2015

Ranger emnet


StigRoar

Anbefalte innlegg

Holder på å skal kvitte oss med en av våre to biler. Bytte er en mulighet, men da mot en billigere bil og mellomlegg.

Det er en 04 modell bil, men reg første gang sent 03. Det sitter en temmelig original 101 hesters 1.9 TDI som har rullet "beskjedne" 400.000 km nettopp. En utrolig komfortabel bil å kjøre som også er sporty. Grå/sølv farget, med grått skinninteriør uten trefarger(heldigvis), med en god automatkasse som gjør den ganske dieselbesparende. Har byttet en del deler på den i løpet av vår eieperiode(vi er vel eier nummer 2), liste følger under. Forrige eier har klart å fylle opp nesten 2 servicehefter, sånn at den har fulgt alt av servicer.

Den har gått som taxi i Lofoten, så det er ikke snakk om salting der oppe, slik at rusten er kun overfladisk det som er, men uansett så er det 12 års rustgaranti på disse bilene.

Utstyr(Highline):
-Automat
-Skinnseter
-Cruisekontroll
-Klimakontroll
-El vinduer/speil
-CD-Radio
-Regnsensor
-Ryggesensor
-Xenonlys

- 2 sett felg og dekk(vinderdekk er ganske gode på stålfelg, sommerdekk er gode på alufelg)
- UHF Antenne(for "walkie talkie". Taxiantenna.)

Ting som er gjort siste tiden:
Byttet bremseklosser og skiver hele veien rundt om(alle 4 skiver, alle 8 klosser)
Byttet Bremsekaliper bak venstre side(autostramming på håndbrekk var defekt)
Byttet G62 kjøleveske temperaturføler
Byttet glødeplugger
Byttet et par stag i framstilling

Byttet drivknute venstre side(Ekstra drivknute kan medfølge da vi fikk 2 stk.)
Byttet batteri
Ellers så er oljer(motorolje, gearkasseolje, bremseveske O.L) byttet til riktige intervaller.

Betalte 46.000 for bilen for 2 år siden, så er åpen for bud/bytte. Men ser for meg rundt 35.000+ for den.

Ser at jeg får feilmelding på opplastning av bilder her, så bilder kan sendes til en epostadresse skrevet i kommentarfeltet.

Evt for andre spørsmål så kan dere bare spørre. Er ikke hele tiden på bilforumet, så min kontakt info er:

Mob: 40 55 66 99
epost: stigero@gmail.com

Men jeg svarer her inne når jeg er på, selvfølgelig.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår