Gå til innhold

RCD 300 OEM Innfelling

Ranger emnet


erikanw

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har en Golf 2005-modell med steroen RCD 300 og ønsker meg så kjært en AUX-tilkobling til denne. Har lest litt rundt om koblinger i CD-skifteren og driver og snuser litt på dette produktet; http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=9946&katid=1226&id=

Har hørt at koblinger i CD-skifteren gjør at displayet viser en spilleliste for hver av knappene på siden av stereoen (CD1,CD2..osv). Lurer derfor på om dette representerer fysiske spillelister i f.eks Itunes-biblioteket på Iphone? Kan man kjøre Spotify gjennom denne koblingen og styre valg av musikk fra telefonen?

 

EDIT; Så ikke bilstereokategorien da jeg leste gjennom forumlista i stad, kan den flyttes over dit?

post-148710-0-88735600-1395821487_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg tenkte akuratt det samme. Jeg la ut en tråd ang. dette. Spilleren min er en RNS300 og jeg monterte min aux boks igår. Jeg får ikke oversikt over enkelt sangen o.l men alt må styres fra mobilen. Når jeg har trykket inn på "cd-en" begynner den å telle fra 0:00 på track 1, frem til jeg bytter til orginal cd eller radio :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men skjønte ikke helt hva du skrev smile.gif

 

Så du kan velge spilleliste og sang og alt mulig sånn på telefonen? Bytter den mellom sangene av seg selv? Hvordan er lydkvaliteten?

Og har du prøvd å bruke spotify? 

 

Det var en del spørsmål, håper du kan svare smile.gif

 

 

Edit: Var Transmedia forresten raske til å levere? Har litt dårlig tid :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for det!

 

Det jeg skulle frem til er at du må velge sanger o.l på mobil. du kan også styre volum fra den. Med min boks overfører den KUN lyd

 

Jeg prøvde først med musikk direkte fra iPhone. Nå bruker jeg kun spotify og dette fungerer helt strålende! lydlvaliteten er ren og god.

 

Transmedia brukte ca 1 uke for meg. På min bestilling måtte jeg vite koblingsoppsettet til spilleren men det hadde jeg heldigvis bilde av fra forrige utmontering :)

(Jeg måtte ha den som oftest hørte til RCD modeller)

 

håper det avklarte litt mer :)

 

Chris

 

edit: lagt til bilder som viser oppsettet med boksen montert og valg

post-146900-0-26576300-1395850706_thumb.jpg

post-146900-0-21980300-1395850715_thumb.jpg

post-146900-0-39788500-1395850722_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordrebekreftelsen kom med engang ja. Men fikk endelig tak i dem i går, de sa at de sannsynligvis ikke hadde tingen på lager og derfor har måttet bestille det inn (men personen visste ikke og skulle sjekke det ut)

 

Er no dritt å ikke få beskjed om slikt når man bestiller, så blir man bare ventende og må fare ut på tur uten noen ting som helst av stereo-løsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår