Jump to content

Kjøpes: Lakkering av Audi A4 B6 Avant

Rate this topic

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Fyrstikker
      Hei! 
      Har problemer med min Audi A4. Den fusker litt på tomgang og når jeg kommer litt opp i turtall ved hardt/normalt gasspådrag.
      Er jeg forsiktig på gassen og så vidt trykker den inn går den greit.
      Den begynner å riste litt og motorlampa begynner å blinke en stund før den forsvinner igjen under kjøring.
      Dette skjer ikke hvis jeg bare ruser motoren.
      Diagnose med Carly sier blant annet feilkode P0333. (Description: High Pressure Sensor (G65). 
      Har byttet denne sensoren og nå lyser ikke ECON-knappen konstant (noe den gjorde før bytte av sensor og gåen sikring). Nå lyser den ikke når jeg starter bilen, men lyser konstant etter en liten stund.
      Søker jeg opp denne feilkoden på nettet står det Knock Sensor 2 Circuit High Input (Bank 2) og ingenting om G65.
      Noen som har forslag til hva dette kan være og hva som kan prøves?

• By FrkQuattro
      Okei! Jeg har en A4 1,8TQ 2004modell. Som ikke klarer å holde jevn strøm ved bruk av varme, men på tomgang uten å bruke varme, lys osv så holder den seg på 12,7 på batteriet. Har bestilt ny dynamo så håper det løser problemet! Men vil bare ha deres mening?
    • By mesmra
      Heisann. Jeg har et problem med en 2003 A4 Avant Quattro B6 8E5 2.5 V6 tdi AKE 180hk. Bilen starter og kjører aldeles normalt, men spontant slutter turbo å slå inn og motorlyden endres. Lyden blir skarpere, som om man hører metallet som beveges tydeligere. Den blir treg på gassen, og nekter å passere 3k rpm. Om jeg setter den i fri og setter klampen i bånn drar den seg opp til 3k rpm, blir liggende der litt, og slepper deretter av på gassen av seg selv (selvom jeg bånner den). Rett før den kommer ned til 2k rpm blir motorlyden normal igjen og feilen forsvinner, hvorpå motoren drar opp på 4k rpm i full fart og kan kjøres normalt. 2 minutter seinere er feilen plutselig tilbake. Dette forekommer uavhengig av motortemperatur. Jeg har blenda EGR (og åpna den igjen), skifta MAF og MAP, bytta de to elektroniske ventilene bak venstre lykta, bytta trykkregulatoren ved dieselfilteret, justert innsprøytning (og justert tilbake da det ikke hjalp), sjekka alle slanger etter lekasjer, rensa innsugsventilen som regulerer innsugsluft, bytta bremselyssensor (ikke relatert), bytta veivgiver og rensa turboen. Jeg har også gjort aktive målinger under kjøring og merket at idet feilen inntreffer går boost trykket til null. Alle feilkodene jeg hadde da jeg begynte er borte, med unntak av ikke relaterte ting som komfortelektronikk og slikt. Setter stor pris på om noen vet gode råd, for jeg er grundig lei.
    • By audia41,8tb5
      Jeg byttet batteri på Audi a4 b5 1,8T stv 1996mod med motor kode AEB min her om dagen, og etter det så starter den og går i 1-2 sekund for så å stoppe.
      Om jeg fjerner Minus polen på batteriet så starter den med en gang og går helt som den skal. Men om jeg stopper bilen og prøver å starte den igjen så er problemet tilbake. Tror det er startsperra som spiller meg ett puss, men hvem vet ? Håper noen smartinger her inne vet hva det muligens kan være. Om det er startsperra ,åssen får jeg den til å fungere slik den skal ?
      På forhånd så takker jeg for alle forslag som måtte komme inn :-)

• By stian.lindtner@gmail.com
      Lurer på om det er noen her som enten vet om noen som kan ta på seg ett oppdrag å lakke taket på min Toyota Corolla 2010 eller som vet om en plass jeg kan komme i kontakt med noen?
      Håper litt på å slippe verksted med dette her og vil heller at en som driver med det som hobby kan fikse det.
      Det startet med en rust flekk jeg fikk behandlet og fjernet, men lakkeringen ble ikke så pen, og så prøvde jeg å rette opp i det igjen uten hell. 

• Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies.