Gå til innhold

Bluetooth til Skoda Octavia Mk1 2004 mod.

Ranger emnet


Sven-G

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Jeg har akkurat kjøpt meg en 2005 (Førstegangsreg des 04) Skoda Octavia 1.9TDi Mk1 med 101hk-motoren.

Er kjempefornøyd med bilen og alt virker veldig bra smile.gif

 

Eneste jeg savner er å kunne koble opp telefonen til stereoen for å kunne streame musikk og eventuelt få bluetooth handsfree.

Er det noen som har noen anbefalinger eller erfaringer med å koble opp dette?

 

Har fått tips fra min bror angående noe slikt:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313&_nkw=Dension+Skoda+Bluetooth&_sacat=0&_from=R40

 

Noen som har erfaring med denne?

 

 

Det står en original Skoda cd-spiller i som ser slik ut bare med cd-spiller i stedet for kassett:

28022010724.jpg

 

 

Tusen takk for alle svar smile.gif

 

Mvh

Sven-G. Stolt eier av sin første Skoda Octavia 1-winking.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Hadde faktisk ikke tenkt på å bare bytte spiller, mener egentlig at originalt ser bedre ut men det er klart det blir billigere og enklere å bare bytte ut spilleren :)

 

Hva med denne da? http://www.dynabel.no/Shop/Product/Pioneer-DEH-X5500BT/TB6084

Eneste forskjellen med den første du linket til er vel at det ikke følger med fjernkontroll. Ellers samme innebygget forsterker, men kanskje mindre utganger. Har ikke tenkt å bygge ut anlegget noe mer enn det originale, kanskje bytte høytalere men ikke noe mer. Tenker også at med den prisen kan man kjøpe en ekstern DAB+ mottaker til kr 795,- som denne: http://www.dynabel.no/Shop/Product/Inphase-DABDAB-Mottaker-Plug-Play/AK5981

 

Tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hvis du kan avse det lille oppbevaringsrommet under radioen, så er det plass til en 2-DIN spiller. Kanskje litt dyrere, men langt mere muligheter og stor skjerm. Da har du et multimediasenter med mulighet for GPS, ryggekamera, film fra DVD og musikk fra CD, minnepinne, minnebrikke og bluetooth. Jeg vil anbefale at du satser på en spiller med DAB+ radio. Bildet er min litt eldre Kenwood i min 2010 Octavia.

post-135053-0-72708800-1394055787_thumb.jpg

2015 Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 4x4

1971 VW Boble 1302 (godbilen en fin sommerkveld)

2000 Honda HR-V 1,6 (godbilen til kona)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar :)

Hadde litt lyst å beholde originalspilleren for utseende sin skyld, men det blir nok ny spiller. Og tipper det blir en med DAB+ og BT ja :D

Tror ikke jeg tar meg råd til å kjøpe 2din når jeg ser på prisene, selv om jeg har veldig lyst :D

 

Uansett takk for alle tips ;)

 

Sven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår