Gå til innhold

LED Baklykter til '09 Audi B8, hva trenger jeg?

Ranger emnet


Anders93

Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Jeg har en Audi B8 Avant 2009 modell med vanlige halogen pærer som baklykter, og LED lys forann.

 

Jeg ønsker å bytte ut baklyktene på bilen min til LED baklykter, og lurer derfor på hvilke deler jeg trenger for å gjennomføre dette. 

Jeg vet selvfølgelig at jeg trenger lyktene, men jeg er usikker på åssen type kodeverktøy og ledningsoverganger jeg trenger.

 

Er det noen som har erfaring med å ha byttet ut disse lyktene? og evt. kunne gitt meg noen lenker til et sted hvor det er mulig å få kjøpt disse

komponentene?

 

Også lurte jeg på om det var mulig å sette på lyktene som er på 2013 modellene på min 2009 modell? eller er de ulike i str? (spørsmålet gjelder lykter forann og bak)

 

Fortsatt fin dag! :-)

// AUDI B8 - 1.8T - 2009 

// AUDI 8V - 1.4T - 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2013 lyktene bak vil passe rett inn, men du må bytte pluggene og programmere om kontrolleren.

Jeg har fått gjort akkurat det samme med min, men jeg gjorde ikke programmeringen selv.

Det er en del tråder på andre engelsktalende forum om dette.

 

PM meg om du vil ha kontakt info til han som gjorde det..

Betalte 6000 kr for lyktene og jobben, helt nye og originale så klart.

 

Frem lyktene fra en 2013 vil IKKE passe fysisk uten å bygge om nesten hele fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar folkens! :) 

 

 

Jeg fant denne hos bilkomponenter.no, og lurte på om dette er komponentene jeg trenger?

 

http://www.bilkomponenter.no/products/originale-led-facelift-baklykter-a4s4-avant

 

og om jeg må da velge Standard Halogen -> LED facelift ? 

 

 

Ha en fin helg videre :D

// AUDI B8 - 1.8T - 2009 

// AUDI 8V - 1.4T - 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner jo mange sånne sett på ebay til rundt 2000-3000kr det står att det passer tl biler som ikke har LED orginalt montert.

Link:http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XAudi+A4+8K+Avant+LED+R%C3%BCckleuchten+SET&_nkw=Audi+A4+8K+Avant+LED+R%C3%BCckleuchten+SET&_sacat=0&_from=R40

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår