Gå til innhold

en ny kia som ikke er kommet til norge.

Ranger emnet


bamse1962

Anbefalte innlegg

Skjønner godt at bilen aldri har satt fot i norsk marked.. Bortsett fra 4x4, har den ingen fotfeste her i Norge! :p 

Styggeste bilen jeg har sett på lenge.. 

 

Tror du er én av alle nordmenn som ville kjøpt den.. :-)

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, lite imponerende og pen bil.
Ranger, D-Max, HiLux, Amarok og L200 er alle bedre kandidater som i tillegg har mer nyttelast/hengervekt og bedre offroad egenskaper.

Tviler også sterkt på at Kia'en har 5 stjerner i EuroNcap, slik som bl.a Ford Ranger har.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles ikke sett noe til spesifikasjoner om egenvekt, hengervekt, nyttelast og akselvekter, siden du har en slik kan du vel si noe om dette?
Finner ingen info vedrørende 4x4 systemet.

Jeg er negativ til utseende og er ikke imponert over motoralternativene.
Skulle også likt å sett at denne fulgte etter meg med min D-Max i en krevende offroad løype.
Ser av filmer på youtube.com at det er dårlig med flex i den.

Helt ærlig, du mener ikke at denne bilen er pen?
 

EDIT:
Der kom TKarlsen med den infoen jeg har etterlyst.

Hengervekt på 1400kg er under halvparten av det majoriteten av pick-up markedet klarer.
1000kg nyttelast er bra, men det er nok på varianten med tviillinghjul, varianten med enkle bakhjul har nok betydelig mindre nyttelast.

(Ref. til innlegg #24, ikke #21)

 

Til sammenligning.
Gml. D-Max har: 1100kg nyttelast, 3000kg hengervekt, 163hk og 360nm
Ny  D-Max   har: 1100kg nyttelast, 3500kg hengervekt, 163hk og 400nm
Nye Ranger har: 1200kg nyttelast, 3500kg hengervekt, 200hk og 470nm
Nye  Hilux  har:  735kg nyttelast, 2500kg hengervekt, 171hk og 360nm

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIN ER EN KIA K2900CDTI OG IKKE K2700. DEN ER PEN OG DET ER BRA I FORHOND TIL PRIS .

DU FÅR EN VELDIG LUXIØS KIA K2900 FOR SAMME PRISEN EN D-MAX KOSTER NY.

 

Jaja, grei. Sorry. Jeg er ikke helt inn i den Kia verden. K2700 eller K2900CDTI. Med din K2900CDTI så havner din pickup på lik linje som en svak eldre stasjonsvogn fra 99 :) 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIN ER EN KIA K2900CDTI OG IKKE K2700. DEN ER PEN OG DET ER BRA I FORHOND TIL PRIS .

DU FÅR EN VELDIG LUXIØS KIA K2900 FOR SAMME PRISEN EN D-MAX KOSTER NY.

Dette er nettopp gunnen til at jeg absolutt ikke ville kjøpt denne Kia'en..

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår