Jump to content

Selges: Nytt klassisk RATT til salgs 800kr

Rate this topic

Recommended Posts

• 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Sina
      IMG_1811.MOV
    • By Fredriknubira
      Jeg har vert uheldig å skli på glatten og venstre framhjul traff en fortauskant. Nå må rattet svinges i 45-90 grader mot høyre for å kjøre beint og innenfor 0-90grader sving på rattet svinger bilen av seg selv i alle mulige retninger. Hva må undersøkes/byttes og hvordan undersøker eg hva som må byttes? Ser det er en god del slark i "inner tie rod" (leser det meste om bil på emgelsk så er ikke så godt på norske navn på bildeler) setter stor pris på svar
    • By Astra00
      Hei! :)
      Har nå hatt min Astra G sedan 00 mod, 1.6 16V bensin i rett over et år. Har drevet jevnlig rengjøring av bilen og har byttet diverse slite deler.

Har i det siste merket en liten lyd og bevegelse i rattet når jeg svinger. Dette gjelder både venstre og høyresvi ger. Lyden og det lille "hakket" som kjennes i rattet er ikke konstant. Det skjer altså ikke under hver svingning av rattet. Lyden er såvidt merkbar, men rykket eller hakket som kjennes i rattet mer merkbart.
      Er det noen her i forumet som har en idé om hva som kan være galt?

Mvh,
      ungdom som håper å få fikset problemet selv.
    • By robin93
      Jeg har en audi a3 2.0 2004-2005 modell. I den har jeg en orginal audi navigasjon pluss radio. Det jeg lurer på er om det er mulig for meg å kjøpe et multifunksjons ratt på finn å sette det på min bil? eller er bilen for gammel til det? 

• By Kvammen93
      Hei

Jeg har en volkswagen Passat 2001 modell med automat og 4 motion, v6 tdi.

Har nå begynt å merke litt kraftig risting i ratt og bil når en ligger i 80 og over. Det kommer så og si kun når en prøver å holde en jevn fart. Den minsker (forsvinner nesten) når en gir gass og når en slipper gassen. Det samme skjer i 3. 4. Og 5. Gir, med fart over 80.

Virker ikke som det er ubalanse i hjul siden det minsker/forsvinner når en gir og når en slipper gassen??

Skal skifte alle bremseskivene og klossene i morgen likevel, så kanskje det hjelper?
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy