Gå til innhold

Grisekjøring - fått tlf fra politi om at anmeldt

Ranger emnet


peddy96

Anbefalte innlegg

hei jeg fikk en telefon av politie på mobilsvareren der jeg har blitt anmeldt av en person som gikk langs veien eller noe sånt menst jeg grisekjørte på et industriområde.

 

beskjed fra politie var bare at bilen min var anmeldt med skiltnummer og at jeg kunne ringe de tilbake på det og det nummerett 

 

men hva kan skje egentlig ? mister jeg lappen eller noe sånt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er 18år? (utifra nicket ditt)

 

Da er du jo i prøvetiden og vil bli "straffet" hardere. Men det kommer helt an på hvem du møter på politi stasjonen. Er du heldig får du bare en smekk på fingrene og beskjed om å ta det pent. 

 

Men siden de ikke har noe bevis selv, utenom han/ho som anmeldte deg så stiller politiet litt svakt. Så tror nesten du bare får en saftig samtale, smekk på fingrene og at du må ta det pent. Tror ikke du vil få bot, eller mister lappen pga bevis. 

 

MEN tilstå alt. Si du grisekjørte. At du var dum og alt sånn. Ikke si imot politiet, da gjør du ting bare mye værre. Har selv blitt tatt i 80 i 50sona (ikke laser, de sto bare langs veien). Jeg tilsto alt og fikk kjøre videre uten bot. Fikk bare beskjed om å ta det pent videre. 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lurt å drive med sånn herjing.... Men som nevnt over her, det er påstand mot påstand, så drar du det langt nok kommer dem ingen vei... Men er bare tull å drive på sånn for det, en dag blir du tatt med dugelig bevis, det skjer før eller siden!

2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen

1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn"

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort

X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår