Gå til innhold

82 lada 1500s - Bygge demobil, forslag/bilder av lignende?

Ranger emnet


911ruf

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hva med å la den være så tilsynelatende orginal som mulig, men kanskje lakke på noe rustflekker og bulker(?) slik at man må gå helt intil for å se hva det virkelig er? "Ulv i fåreklær" er kanskje morsommere en "får i ulveklær"? Bare en tanke, lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Originally posted by EiSvIn

Hva med å la den være så tilsynelatende orginal som mulig, men kanskje lakke på noe rustflekker og bulker(?) slik at man må gå helt intil for å se hva det virkelig er? "Ulv i fåreklær" er kanskje morsommere en "får i ulveklær"? Bare en tanke, lykke til.

 

Helt enig, behold mest mulig a orginal look`n og bruk litt penger på motor, drivverk og understell.

Eier av en 91-modell MR2 GTi! Min "Juliane" =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gatebil på Rudskogen i 2001 så var det en besje gammel Lada sedan med Impreza vinge (hvis jeg ikke tar helt feil) som dro ræva av en F40 på 0-201 meter. Jeg tror jeg aldri har ledd SÅ mye noen gang :D :D

 

Kanskje dette kunner vært en tanke.

 

P.S hva med noen bilder av bilen etter det du har fått gjort så langt?

Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt

Alfa Romeo GTV6 -85

Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil

Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Trydal

Når vi er inne på å style Lada.

Denne lå på Autodb.no for et par måneder siden tilbake:

 

 

 

 

 

du må legge ut bildene på nettet først også linke dem hit...

vi kan ikke se dem når de ligger på pcn din :)

1989 Audi Coupe 2.3E

1990 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår