Gå til innhold

Ulyd fra bakhjul til tider.

Ranger emnet


chrisern20

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har i det siste oppdaget att det kommer ulyd fra bakhjulet, akkurat som noe slår, (Klunk klunk klunk) lyd. og øker med mer fart.

vis jeg stopper opp også kjører igjen så er den borte noen ganger lang tid og andre kort. jeg har fått tips på att det kan være slark i hjul. 

fordi bilen kaster seg på en måte mot høyre. og dette kommer ofte vis jeg svinger litt. men som sagt så er ikke dette ofte.

 

Har bestillt hjullager til begge bak. kan det være dette som kan være årsaken, att hjullager er gåene eller begynner å si takk for seg

 

takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår