Gå til innhold

Mareno sin Audi A4 2010 Quattro 2xS-Line Sedan

Ranger emnet


chrismareno

Anbefalte innlegg

hallais, da blir d nytt " prosjekt " små justeringe her og der.. 

har tidligere kjørt 3 - 4 golf mk3. men ble lei, så skaffa meg heller en Audi. 

har ikke gjort så veldig mye enda, men kan slenge ut noen bilder av bilen som den er nå !

 

utstyret på bilen er ganske simpelt,

AMI spiller

ryggesensor

avtagbart hengerfeste ( must i finnmark ) alle kjøre me scootern på hengern !

elektrisk rullegardin

2x S-line 

sort tak

det som e verdt å notere i alle fall!

 

tenker og legge solfilm 35% runt hele biln samt frontrute.

tenker også og sette på vossen/senk . må bare se om det blir CV3 eller noe annet!

blir mest sansynerlig og kjøre fullt AUDISON anlegg i biln , " demo " bil til lokal forhandler, så kan bli artig å se ka som skjer der!

 

blir og holde tråden oppdatert når det skjer mere, regne me d e ganske stillt i vinter, memindre man bynne og innstalere anlegget, og lydisolere biln.

 

969198_10151465555055689_1715113170_n.jp

 

sånn va biln når den ble overtatt

 

1487342_10151812167980689_1703313059_n.j

 

og alt som er nytt er Fullt LED inni bilen , og LED grøftelys, SAMT ledbar bak grillen

 

1470208_10151812167990689_263267977_n.jp

1517553_10151812168000689_675694375_n.jp1525206_10151812168115689_912951630_n.jp1459210_10151812189785689_1899748054_n.j1476609_10151812189780689_1310110087_n.j

Ganske fornøyd både med lys og utsende .. slipper bøtter forran , og slipper og demontere planken om sommern.. MENE altså at sedan ska se cleen ut, så da skjuler man skitn ! :)

Audi/VW

 

Audi A4 2.0TDI Quattro 2010

Golf Mk3 Variant 1997

Golf Mk3 1993

Golf Mk3 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fin bil. Og sotede ruter gjør seg godt på en sort bil, men å legge film på frontruten ville jeg droppet.

Du vil GARANTERT få problemer med onkel politi, selv om det kanskje er lenge mellom kontrollene i Finnmark.

Og skulle du være uheldig å havne en ulykke eller utforkjøring vinternatt så vil det kunne brukes mot deg.

 

Personlig ville jeg vært så redd for å skulle kjøre på en fotgjenger eller noe..

 

Likte oppsettet med lykten, ta gjerne et bilde fremover med og uten den ekstra lykten.

Det er jo ganske bra lys originalt på disse bilene så jeg lurer på om det gir noen effekt.

 

Tuning av motor kan jo kanskje være på listen, jeg har gjort det og det anbefales virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker ofpist ;) . 

ja det gjør seg me sorte ruter, utn tvil ! og ja, under uhell vil d ikke komme i min favør at æ har film på bilen! om d så e på front eller sideruter forran. MEN har hatt film på frontruten dem siste 5åran, pga migrene så er det d letteste, kjører da en spessiel film til frontrute, tilsvarer 85%lys innslepp !:) så fjerne man også alt av UV som er plagsom!:)  MEN FORTSATT HØYST ULOVELIG. 

ser no også på nye regler fra året som startet nå. blir man tatt me film på front rute kan man miste lappen! 3 måneder utn atlså. så ja d e høy pris og betale får å være mafia!;)

kjøre på folk er noe som kan skje fort både me og utn film. tar mæ skjøl i å kjøre roligere me film enn utn. pga at man e mere obs!:)

 

ja det er rett. er ikke DÅRLIGE lys orginalt. men dem e heller ikke nåt å skryte over!. så æ fiksa planken, ska vise dæ med og utn den påslått! men ja, d merkes forskjell!:) og svert fornøyd!:) 

 

ja har sotte og vurdert og tune motorn, altså legge inn ny program vare. men ser dem fleste som gjør dette må bytte Svinghjul til clutch og clutch kort tid etter. :/ men har andre planer, større turbo å kos! blir knallbra ;) 

Audi/VW

 

Audi A4 2.0TDI Quattro 2010

Golf Mk3 Variant 1997

Golf Mk3 1993

Golf Mk3 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større turbo uten å tune gir ikke mye mening.

 

Men ellers så stemmer det at clutchen er litt svak på disse bilene..

Min tok kvelden bare noen få mnd etter jeg tunet, men jeg er litt tilbakeholden med å skylde bare på tuningen.

Det ble jo helt klart mye hardere kjøring, når man plutselig hadde mer gamp å leke seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Hei.

 

Har selv kjøpt med an A4 Allroad, å vurderer å montere Ledbar. Fikk du løs grillen uten å ta løs fanger?

Hva festet du ledbaren i ? Tror du det er mulig å bruke ei sånn skiltplate på baksida av fangern opp ned, for å kunne feste den der? Altså skru den fast i skiltplata, men på baksida..

Hvor henta du styrestrøm til lysa?

Nice montering forresten=)

 

Dan Erik 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår