Jump to content

Sette inn vindu på kassa til en Caddy

Rate this topic

DagArne
 Share

Recommended Posts

Er det store problemer med å sette inn et vindu på venstre siden på en Caddy 2002 modell, type 9kvf?

Savner å ha bedre oversikt på venstre side av bilen. Evt. gjøre det samme på begge sider. Er to "utforinger" på begge sider av bilen. Kanskje sette inn to vinduer på hver side?

Er det dyrt?

Blir det godkjent hos biltilsynet?

Hvor får man gjort sånt uten å betale skjorta.?

2002_Volkswagen_Caddy-1.jpg

Disse kom jo med vinduer i kassa som originalt ekstrautstyr. En løsning da er å finne en bil som har dette hos en hugger, det kan nok være vanskelig siden det ikke ble solgt så mange av disse med vinduer. En annen løsning er å få en glassmester til å kutte vinduene på mål, og bruke universale gummilister til vindu(mye brukt på båt). 

Kan ikke tenke meg at dette må godkjennes på noe vis.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

• 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By pettergulbra
      Hei
      Bestilte fra Skruvat og har sef fått feil str på skiver, ser også ut som feil klosser. Selv om jeg har lagt inn reg. nr.

Nå har jeg plutselig funnet ut at det er PR nr på deler til bremsedeler for VW. 
      Men ut fra de numrene jeg kan finne på kortet i service heftet, finner jeg ikke noe som kan passe med de numrene, som Skruvat har skrevet man skal se på. Hmm? 

Noen forslag? 

Petter

• By Handshake
      Da jeg startet bilen begynte fem varsellamper å lyse gult og i displayet kommer følgende tekst: "Feil; ABS / stabilitetskontroll (ESC)". Jeg måtte kjøre videre og kunne ikke merke noen innvirkning på kjøringen. Skal få Møller til å se på det, men de har lang ventetid. Noen andre som har erfart noe lignende eller som kan si noe om hvorfor alle lampene begynner å lyse på en gang?? (parkeringsbrems, ABS, antiskli, airbag og dekktrykk)
    • By Ineemilie
      Hei. 
      Jeg har en Passat Alltrack 2012 modell (170hk) som nå har en knekt fjær forran. Da jeg kjøpte bilen var det satt på godkjent senkesett og vi må derfor bytte alle 4 fjørene. Er det noen her som har pleiling på hvilken fjører jeg burde kjøpe? (Originale) 
      Samt Mm og lengde på fjørna som er på disse bilene? Er så fryktelig mange lengder på alt mulig å velge mellom. 
    • By Hawk81
      Har en VW Tiguan, 2016 modell TSI 2,0 liter. Har en liten kvinelyd i motoren, både ved pådrag og på tomgang. Kan sammenlignes med en gresshoppe lyd. Møller bil fant ingenting feil, men de hørte heller ikke noe til lyden. Har hendt at ved tomgang så går bilen noe ujevnt. Men dette skjer ikke ofte. Hva kan det være?
    • By JAK89
      Hei
      Har en Touran 2004 2.0L, hvor jeg mistenker at AC kompressoren er defekt. Og håper at noen kan hjelpe meg å utelukke om det kan være noe annet.
      Litt info:
      -Trykk på anlegget skal være bra, målt med slanger og digitalt ved feilsøking. Målt 8 bar digitalt.
      -Ingen feilkoder på AC, eller shutoff code
      -Kompressor strøm ved maks belastning: 0,830A (og varierer når jeg stiller på temperaturhjulet)
      -Kompressor belastning: 3 Nm (virker veldig lavt, og endrer seg ikke når jeg justerer på temperaturhjulet)  
      Jeg har tidligere byttet høytrykks sensor da denne var defekt. Etter bytte fungerte AC optimalt i et par uker før det plutselig tok kvelden en dag det var skikkelig varmt. -Akkurat som om noen slo av en bryter. 
      Jeg mistenker brudd på aksling i kompressor med tanke på at belastningen på kompressor bare er 3 Nm, og er statisk. Eller at det kan være noe med elektroventilen.
      Noen som har noen andre tanker for hva det kan være?
      Må være ærlig å si at det sitter litt langt inne å bytte kompressor på en forholdsvis gammel bil, (med tanke på at det er kostbart), så jeg har et lite håp om at det kan være noe annet, men tviler hehe
      PS: Dette er kompressor uten elektromagnetisk clutch, så alt sviver rundt uavhengig av om AC er aktivert eller ikke. Den har såkalt wobble plate.
      Hjelp/tips og råd mottas med stor takknemlighet!

• Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies.