Gå til innhold

Audi a4 1.8TQ b5 1995 - trim, linker til deler ++

Ranger emnet


rs4sport

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nylig kjøpt meg en quattro, og har planer om å gjøre den i god stand igjen.

Og i den forbindelse har jeg også lyst å trimme den. 

Bilen skal ikke på veien før tidligst 2015, ettersom jeg skal få understellsbehandlet den og EU-godkjent den osv. 

 

Har også tenkt å oppgradere differensialen, har lest at 034motorsport gjør dette, noen som har noe kjennskap til det?

 

Ser for meg at å begynne med understell og bremser er første prioritet før trimming, men at jeg ønsker ett sluttresultat på rundt 300hk.

 

Noen som har anbefalinger og evt. noen gode linker til deler osv? Har satt av en god del penger til dette. Så det blir nok ikke det største problemet. 

 

Mvh.

 

Rs4sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ble ikke noe klokere ut av svarene herfra. Har en viss plan på det selv, men ønsket innspill fra andre.

Blir en første bildeutlegging ila kvelden, så får vi se om vi får opp en prosjekt tråd her!

MEN denne bilen kommer jeg til å bruke veldig lang tid på, så det blir ikke oppdatering ofte. Ett spørsmål! Byttet termostat forleden ettersom den gamle var deffekt, men lurer på en ting.. Er det normalt at bilen skal bruke veldig lang tid på å varme seg opp?

Kan ikke definere lang tid ettersom bilen står uten skilter og jeg ikke bruker bilen på veien og at det er begrenset plass å kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT28 eleminator turbo, Frankenturbo F4L osv

Oppgradert IC

Software (chipsenter, KRB, osv osv....)

Dyser som velges utfra hvem som skal levere ny Software

Testpipe eller helst Downpipe med 100celler cat.

Eksos

S4-RS4 bremser

Generell service på motor ikl ny bypass ventil.

 

GT28 (opptil 330hk) og F4L (260-280hk)

Begge med Finfin effektkurve med godt bunndrag

 

Høres ut som din første bil, så da kan eg anbefale å holde deg til original effekt noen måneder så du ikke ender rundt en lyktestolpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Grunnen til det er fordi jeg skrev litt forhastet og forhåpningsfullt når jeg startet tråden. skrev "lagt av penger til"..... Jeg skulle skreve jeg kommer til å BRUKE det ila den perioden. Så kjempesmell, men ja første pri. er nok uansett understell og bremser. Så får jeg bare bestille inn etterhvert som overtid og penger havner i lommen! Har hørt litt om GT28 turboen, så blir nok å undersøke litt ang. pris osv på den. Takk for svar så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår