Gå til innhold

Hvor frekt er det å kontakte bileier om bil jeg har eid tidligere?

Ranger emnet


Mopar-or-no-car

Anbefalte innlegg

Hvordan hadde du reagert hvis du hadde fått en tlf fra en vilt fremmed person som ville kjøpe en bil som står registrert i ditt navn?

Det har seg slik at en bil jeg solgte for mange år siden fant jeg igjen noen bilder av. Så jeg sjekket reg.nr og får opp at bilen er registrert på en mann i bodø. Bilen skulle vært på eu-kontroll for over ett år siden og har en skyldig årsavgift, så den er mest sannsynelig ikke i bruk.

 

Hvor freidig er jeg hvis jeg ringer mannen og spør om han vil selge bilen? Jeg hadde selvsagt aldri gjort dette hvis jeg ikke hadde eid bilen før. De bilene har rykte for dårlig motor så den står vel der med motorhavari tenker jeg.

 

Takker for innspill på dette :)

1999 Chrysler 300M 2.7 LR
2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax
2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for støtten Jesper :)

 

Det er en blå Chrysler 300M 1998 mod. Hvis jeg husker riktig hadde jeg den fra 2001 til 2004 muligens 2005. Har hatt flere så mulig jeg surrer med hvilke år jeg hadde den. Den var strøken da jeg solgte den og hadde akkurat bikket 100 000km.. Klin strøken alle veier var den. Så den på finn i 2011 og da hadde den gått 280 000. Så er ikke sikkert det er mye bil igjen nå.. Takker for tilbudet om å reise å kikke, skal ha det i bakhodet når jeg ringer han.. Jeg tror jeg må ringe han :)

1999 Chrysler 300M 2.7 LR
2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax
2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har tatt kontakt med bileiere flere ganger for å høre om de vil selge bil. Får også jevnlige spørsmål om jeg vil selge mine egne. Er mange biler som blir solgt som ikke blir annonsert. Det verste du kan få er et nei.

» 1981 Buick Electra Limousine - Chevy 350/th350

» 1990 Chevrolet Suburban - 6,2 diesel/th400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår