Gå til innhold

Senk av b5 uten quattro

Ranger emnet


CFDrift

Anbefalte innlegg

Som topic sier er jeg ute etter et senkesett til min 99' A4 b5 avant uten quattro ( :shake )

 

Det som gjelder er at det er justerbart og kan slippes ganske lavt

 

...og at det ikke koster mer enn bilen  :spin

 

 

Har lyst på denne høyden, noen som vet hvor mye som skal til og hvor man får tak i et slikt sett?

 

6930682648_6a0831aec8_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/audi/audi-a4-b5-95-01/ta-technix

 

Ved første høyde tilpassing havnet bilen her: 
138574826020884000_resized.jpg?width=192

 

Dro så klart bilen opp en del hakk. Men det TA settet skal nok klare å dra ned bilen din

 

Forran har du 2 fjærer. En vanlig, og en hjelpefjær (?). Har sett folk fjerne den hjelpefjæra. Da vil du kunne slippe den veldig lavt forran å... Men husk at bilen må ha en viss høyde for at den skal bli godkjent ;)

 

138574846182287000_resized.jpg?width=192

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har brukt TA settet på de to tidligere bilene jeg har hatt.. A4 begge to. Var helt kurant å kjøre med. Ikke steinhardt som noen sett jeg har kjent på, men heller ikke for mykt. Du blir ikke sliten av å kjøre noen timer ;)

 

Eneste er om det er stivt nok da ;) Om du skal ha bilen såå lav så blir nok kanskje det setter for mykt igjen.. Men bilen på bilde har vel luft puter vel? Når han står stille så legger han bilen ned, og da han skal kjøre så hever han bilen litt

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett meg litt rundt nå og funnet FK senkesett med mulighet til å senke opp til 75 mm, noe som BURDE holde  :drunk:

 

MEN, er det noen her med erfaring med luftputer, såkalt Air Ride? og evt et system som fungerer? (ja, vet at dette begynner å koste)

 

 

 

Satte meg ned og redigerte litt på et bilde av bilen og endte opp med noe slikt, hiss eller diss?  alacocaina

post-129996-0-62765000-1386003898_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saker pannekaker!  :yodude:

 

Medfølger TÜV-papirer på det FK-settet jeg fant også, men vet ikke om det hjelper dersom jeg blir stoppa?

 

Vet noen om dette er "ekte" FK automotive? http://www.ebay.com/itm/Sonderangebot-FK-AK-Street-Gewindefahrwerk-Audi-A4-B5-Stufenheck-Avant-/321166199893?pt=DE_Autoteile&hash=item4ac6ff4c55

 

 

 

Det er klart at å betale 10 ganger mer for å kunne løfte bilen litt enklere vet jeg ikke om er helt forsvarlig til mitt bruk, selv om det hadde vært kult...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsomt å ha laveste bilen i mange mils omkrets også...

 

Eneste gangen det ser kult ut er på et show. Kommer du bortover veien med en bil som er alt for lav så ser det bare teit ut. Ser ut som du kjører med ødelagte fjærer/dempere. Bilen vil se slapp ut. Holder du den høyden som du har på bilde så ser bilen mye friskere ut ;) Og en bil du kan bruke ;)

 

**min mening** ;) 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår