Evelen 10 Report post Posted November 16, 2013 Hei.Har kjøpt meg et slikt ryggekamera som kombineres med skilt feste og har tengt å feste dette på min Honda Civic.Da det ikke er noen hull å stikke ledningen inn på baksiden av hondaen må jeg vel båre et hull selv.Dette blir nok under den plastkanten her:Men da lurer jeg på, hvordan blir det med rust, er det noe spessielt jeg kanskje bør smøre på eller gjøre med hullet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
JChE 11 Report post Posted November 16, 2013 Regner med du har en gummigjennomføring der allerede, til skiltlyset. Du kan jo prøve å lure ledningen igjennom der :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Evelen 10 Report post Posted November 16, 2013 |altfor trangt, men ble en løsning på det med noe antirustmiddel og en gummipakning-greie :) 2 Marius and JChE reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bead-lock 10 Report post Posted November 19, 2013 |altfor trangt, men ble en løsning på det med noe antirustmiddel og en gummipakning-greie :) Så lenge du ikke har hatt på skikkelig 2k lakk vil det danne seg rust der... :bump Quote Share this post Link to post Share on other sites