Gå til innhold

Vi bygger verdens beste kjøp og salg for bilting

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å bygge verdens beste kjøp og salg for bilting her inne. Og det kjære medlemmer, greier jeg ikke aleine. Jeg trenger DIN hjelp! Nå kan du få være med å bidra med ditt.

 

Et par korte OBS OBS før jeg begynner.

 

Kan vi ikke bare ha kjøp og salg i forumet som før?

Jo! Og det har jeg tenkt å beholde helt til alle sier, fy fader det nye er mye bedre.

 

Koster det penger da?

Nei. Det skal være helt gratis å annonsere.

 

Hvorfor gidderu da?

Fordi jeg håper det kan bli verdens feteste kjøp og salg for bilting! OG fordi det kan være en måte å erstatte de tradisjonelle bannerinntektene på lang sikt. (De som omtrent ingen liker ja) .Se for deg at for å få fart på kjøp og salg annonsen din så kan du kjøpe vise den fram der vi vanligvis har bannere for firmaer. La oss vise Audi deler på Audi forumet osv....!

 

Fordeler med eget kjøp og salg

  • Man finner lettere fram til ting som er til salgs
  • Ting som er solgt blir borte eller markert som solgt
  • Antall ting til salgs med bilder går opp
  • Du kan finne ting til salgs til en spesiell bil
  • Du kan sortere i annonser
  • Du kan vise frem annonsen din til 200.000 

 

Fordeler med kjøp og salg i forum

  • Veldig lett å bruke
  • Kan bumpe innlegg

 

Oki det var det jeg hadde å si om det. Nå overlater jeg ballen til dere.

Hva slags tanker får dere?

Har dere noen forslag?

Hva frykter dere?

Hva vil dere ha?

 

PS: Bimmers.no prøvde seg akuratt med eget kjøp og salg. Det funka ikke veldig bra. Så jeg har ikke tenkt å lage å bruke samme løsningen som de har der. Derfor vil jeg lage vår egen.

 

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan gratis annonser erstatte reklame bannere?

 

Du lager annonsen gratis. Og folk kan søke etter den som i alle andre steder. Men så kan du gjøre slik at din annonsen kommer der bannerannonsen til firmaer er nå (ved å betale). Det er seff helt valgfritt.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gratis annonsene vil bli plassert på "Kjøp salg" delen, men de som vil få den synlig på forumet kan betale for det? :) Smart ;)

 

Ja jeg tror du har fortstått det :D Og det som var firmannonser før kommer til å bli annonser fra kjøp og salg. Som selvfølgelig vil være relevante.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det! Kjøp og salg trenger en opp piffings da det er ganske vrident å finne noe. Kan ikke bla igjennom deler som selges til min bil og det er en funksjon som er savnet.

Nå vet jeg ikke helt hva du har tenkt men blir sikkert kanon!

 

Kommer med mer :D Haha genialt nick :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår