Gå til innhold

Vindusvisker spyler foran slutta å virke. Audi A3 2005

Ranger emnet


joph4m

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Sjekke om det er strøm til pumpen, spylerpumpen er monter på tanken til spylervesken om den får strøm er pumpa øydelagt og du må kjøpe ny.

 

attachicon.gif955100.png

Takk for svar. Har sjekket, var ingen strøm til pumpen. Dro innom møller og tok en feilsøking. De sier jeg må skifte ut j519 (sentral elektronikk styreenhet) samt noen ledninger som er brente. De sier at dette kommer av at jeg har ettermontert HID kit. Dette koster rundt 9000kr........ Vet du om det er mulig å skifte dette ut selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kan bytte denne selv er ett vanskelig spørsmål og kommer heilt an på hvor mye du kan med elektronik, selve boksen J519 er ikke så vanskelig og bytte og meiner denne er over pedalene i bilen men det husker eg ikkje 100% hvor den er på A3.

Det verste her er nok og bytte ledningene som er brent det er tidkrevende og du må følge ledningene, møller har tegninger og vett akkurat hva hver ledning er til og hvor den går.

Her er bilde av ein J519 boks men vett ikke om din er 100% lik men det gir deg ein ide, om det er ettermontert xenon som har gjort att denne er øydelagt ville eg først fikset feil med xenon sånn att du ikke brenner den nye styrenheten.

Ny J519 kan du finne på høggeren men få pris på ny boks på møller sånn att du vett hva ny koster, ofte tar høggerene alt for mye betalt og med pris på ny er det lettere og prute hos høggeren.

Du bør også få dele nr på J519 styrenheten sånn att du får rett boks.

 

post-137697-0-37661800-1382968052_thumb.png

Her er bilde på J519 men usikker på om din har lik denne.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Om du kan bytte denne selv er ett vanskelig spørsmål og kommer heilt an på hvor mye du kan med elektronik, selve boksen J519 er ikke så vanskelig og bytte og meiner denne er over pedalene i bilen men det husker eg ikkje 100% hvor den er på A3.

Det verste her er nok og bytte ledningene som er brent det er tidkrevende og du må følge ledningene, møller har tegninger og vett akkurat hva hver ledning er til og hvor den går.

Her er bilde av ein J519 boks men vett ikke om din er 100% lik men det gir deg ein ide, om det er ettermontert xenon som har gjort att denne er øydelagt ville eg først fikset feil med xenon sånn att du ikke brenner den nye styrenheten.

Ny J519 kan du finne på høggeren men få pris på ny boks på møller sånn att du vett hva ny koster, ofte tar høggerene alt for mye betalt og med pris på ny er det lettere og prute hos høggeren.

Du bør også få dele nr på J519 styrenheten sånn att du får rett boks.

 

attachicon.gifuten navn.png

Her er bilde på J519 men usikker på om din har lik denne.

 

hm..skal sjekke ut litt. Takk for hjelpen. skal si ifra om jeg greier å få fikset det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår