Gå til innhold

Evo VI

Ranger emnet


TurboCG

Anbefalte innlegg

Originally posted by 323 GT-R

Synes heller ikke det er så ålreit at du legger ut bilder av bilen hans uten å sladde vekk bilnummeret. Det er nok en del lurifakser der ute som kunne tenke seg å "hente" bilen hans. Ikke så vanskelig å finne ut hvor den står parkert når man har kjennemerke på bilen!!

 

Og en EVO på gata er konge uansett......enig med poste`en til MR.HAPPY, skjerp dere!!

 

Thaks for the support.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den EVO`en hører ikke hjemme i Askim eller Spydeberg.

Han som eier den bor i Oslo, og jeg tror ikke det er så mange som henter bilen når dere vet hvem som er med å skrur på den og hvilke folk eieren omgås med....

 

Og disse felgene som sitter på er jo bare vinter felgene hans,det kommer 18" til sommeren pluss div trim som svenskene ordner til han....

Life`s a BITCH and then you DIE.....

 

Selger japsen min: Celica 2.0 GTi -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Inside

Den EVO`en hører ikke hjemme i Askim eller Spydeberg.

Han som eier den bor i Oslo, og jeg tror ikke det er så mange som henter bilen når dere vet hvem som er med å skrur på den og hvilke folk eieren omgås med....

 

Så det så !

 

Og disse felgene som sitter på er jo bare vinter felgene hans,det kommer 18" til sommeren pluss div trim som svenskene ordner til han....

 

[iRONI]

Kan fortelle at vi akkurat nå er ferdig med å sette inn den nye motoren som er en splitter ny carisma 1.8l med hele 122hk ved 5500rpm. Og ikke bare det, den leverer ca174Nm ved 3750rpm. Var ute å testa en tur, det gikk noe helt sinnsykt. Vi hadde 200 km/t ved vannsengloftet mellom fotoboksene! Møtte en Skyline GTR R34 ved ørje på vei mot svenskegrensa, den hadde ikke nubbsjangs! Vi skal prøve å bytte filter på den også, hørt at det vil gi ca5hk mer og da tør jeg ikke tenke på hvor rask den vil bli på 0-100![/iRONI]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår