Gå til innhold

Her kan du diskutere relanseringen av Bilforumet 2013

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Reklamen er grei nok om den hadde vært på sidene og på topp og bunn men når den kommer imellom innleggene(svarene) synes eg det blir forstyrende,ellers er eg strålende fornøyd med det nye forumet mye lettere og finne frem :-) .

Eineste eg lurer på er dette med bilder,blir det begrensing på størelse på bildene vi poster?

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen er grei nok om den hadde vært på sidene og på topp og bunn men når den kommer imellom innleggene(svarene) synes eg det blir forstyrende,ellers er eg strålende fornøyd med det nye forumet mye lettere og finne frem :-) .

Eineste eg lurer på er dette med bilder,blir det begrensing på størelse på bildene vi poster?

 

Den skal kun være i topp og i bunn. Hvis den er i mellom så er det feil(dersom du er innlogget). Gi meg gjerne screenshot.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få si at jeg liker det nye designet godt. Oversiktlig å fint, enkelt å bruke og nye fine funksjoner :)

 

Jeg har kun reklame i topp og bunn.

Spurte kun fordi vi ble bortskjemt på det gamle forumet ;)

 

 

Edit:

For første gang er BF enkelt å bruke på mobil :)

Selv jobben som "moderator" går ann å gjøre på mobil.

Men jeg finner ikke knappen for å redigere innlegg på mobil?

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få si at jeg liker det nye designet godt. Oversiktlig å fint, enkelt å bruke og nye fine funksjoner :)

Jeg har kun reklame i topp og bunn.

Spurte kun fordi vi ble bortskjemt på det gamle forumet ;)

Edit:

For første gang er BF enkelt å bruke på mobil :)

Selv jobben som "moderator" går ann å gjøre på mobil.

Men jeg finner ikke knappen for å redigere innlegg på mobil?

Jepp. Skal fikse alt :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemer med PC skjermstørrelse.

 

PC med skjermbredde 1024:

Menyen på toppen blir borte (Ubesvarte tråder. Nytt innhold, Forum, Artikler), og det blir brede marger på hver side.

 

post-119173-0-35211900-1380609233_thumb.gif

 

 

Menyene kommer frem om man zoomer ut to hakk i browseren, men da blir skriften så liten at i alle fall jeg har problemer med å lese.

 

 

Virker bra på PC med skjermbredde 1280, men om man reduserer bredden på vinduet så blir det brede marger på H og V side som blir smalere til man kommer ned til ca 1000. Så blir det brede marger igjen og menyen forsvinner om man reduserer bredden ytterligere.

 

Dette gjelder Firefox.

Det oppfører seg litt annerledes (litt verre) med Chrome

 

--


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemer med PC skjermstørrelse.

 

PC med skjermbredde 1024:

Menyen på toppen blir borte (Ubesvarte tråder. Nytt innhold, Forum, Artikler), og det blir brede marger på hver side.

 

attachicon.gif1024-768.gif

 

 

Menyene kommer frem om man zoomer ut to hakk i browseren, men da blir skriften så liten at i alle fall jeg har problemer med å lese.

 

 

Virker bra på PC med skjermbredde 1280, men om man reduserer bredden på vinduet så blir det brede marger på H og V side som blir smalere til man kommer ned til ca 1000. Så blir det brede marger igjen og menyen forsvinner om man reduserer bredden ytterligere.

 

Dette gjelder Firefox.

Det oppfører seg litt annerledes (litt verre) med Chrome

 

--

 

Ahhh! Det der har jeg faktisk ikke sett før. Takk for tipset. Det skjer faktisk bare på PC og ikke på nettbrett som har samme oppløsninga.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår