Jump to content

El. Drivstoffpumpe for Audi A6-2,5 diesel

Rate this topic

A6quatro
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By jens-kristian
      Hei. Min far sliter med at ikke vindusvisker intervallen(e) fungerer. Jeg har prøvd å lokalisere dette på nettet men finner det ikke noen sted. Noen som vet hvor dette releet sitter på denne bilen? dvs vindusvisker releet? Håper noen har hatt samme problemet.
      Hilsen Jens-Kristian
    • By drue96
      Hei....
      jeg har en 06/07 passat tdi 2,0som har fjusket en stund. Her om dan stoppet den under kjøring......
      har tatt diagnose med vag-com, der kommer det opp feil: power supply relay for ecu. Da kommer mitt spørsmål
      hvor finner jeg relé for ecu?
      hvor finner jeg ecu?
    • By Korporal
      Hei. Min svigerfar har en 97 modell Golf 3 1,6l bensin, som ikke vil starte.
      Det har blitt sveist noe rust på bilen de siste 6 mnd. og den har derfor ikke vært startet på 6 mnd. eller det vil si at etter han var ferdig med sveisingen ble den startet å da kjørt varm. Nå er det ikke tegn til at den vil starte i det hele tatt. 
      Bensinpumpen gikk ikke så den ble byttet. Den nye gikk heller ikke så jeg har ohmet sikkringen og den er i orden.
      Jeg åpnet releet som styrer bensinpumpen og kunne se at det ikke la inn. Jeg tvangskjørte releet og da startet bensinpumpen. Men dessverre ikke motoren...!(Jeg tvangskjørte pumpen mens jeg prøvde starteren)
      Jeg regner med at de to tynneste kontaktpinnene på releet er styrekontaktsettet? Med tenning på målte jeg 12v i relesokkelen mellom en av kontaktene til styrekontaktsettet og chassi.
      Dette betyr at det står spenning inn på den ene siden av styrekontaktsettet. I og med at bensinpumpen starter når jeg tvangskjører releet vet jeg at det er spenning på hovedkontaktsettet. Jeg Ohmet også spolen på releet, som også er i orden. Hvorfor legger det ikke inn?
      Det virker som om releet ikke får beskjed om å legge inn? Hva er det som sitter før styrekontaktsettet i kretsen? Er det hjernen?
      Som sagt har jeg målt 12 volt mellom chassi og den ene styresettkontakten i relesokkelen. Regner med at den andre styresettkontaken går direkte til jord? Muligens prøve å ohme den...? 
      Har jeg to separate feil her eller har de en sammenheng? 

• By Askulf
      Hei,
      Jeg har hatt nokså kul motorlyd siste halvåret, men nå har eksosrøret knekt like bak fleksi-røret så det er på tide med reparasjon.
      A6 C5 2003 1.8tq. Mener motorkoden er awt.
      Jeg tenkte først å kappe på begge sider av fleksirøret og kjøpe et skjøte-fleksirør på Biltema til et par hundringser, pluss klammer for å skru fast. Men de hadde ikke dimensjonen, jeg mente jeg målte mitt til 54mm diameter. Jeg sveiser ikke, så da måtte jeg satt inn bilen på verksted evt.
      Jeg ser at BS bildeler har hele røret til en liten tusenlapp Eksosrør, Foran så vurderer derfor å gå for dette. 
      Hva tror dere om planen? Innspill eller tips mottas med takk!
    • By Franck
      Har fått en feil kode, som indikere at det er glødeplugg modul/rele. Det er på en 2.0 TDI Passat 2005/06.
      Har også en vrakbil med samme motor 2005 mod. Hvor er de plassert? Og kan jeg bruke den som står i Golfen
      over til Passaten?

• Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy