Gå til innhold

Useriøse Bilbelysning.no

Ranger emnet


Dalingen

Anbefalte innlegg

Hold dere langt unna Jon Hermansen med bilbelysning.no fra Tromsø, bestilte noen pærer fra han i midten av juni, og har ringt sikkert 40-50 ganger og send utallige e-poster fra da. Han svarer ikke telefon, men svarer e-post, har fått svar at han skal sende ut nye neste virkedag sikkert 5-7 ganger, men ingen pærer. Har også bedt han sende med sporing 3 av gangene, men aldri mottatt noe sporingsnummer, så tviler på at pærene har funnet veien ut av lagret i det hele tatt. Posten roter mye, ja, men ikke samme pakke 5-7 ganger, tviler veldig på det.

 

Så Jon Hermansen takk for handelen skal du faen meg ha!

2005 Renault Laguna 2.2 DCI Initiale 1977 Yamaha SM340

2006 Renault Laguna 1,9 DCI Dynamique

2008 Yamaha Apex MTX 40th

2001 Suzuki RMX (Solgt)

1990 Volkswagen Golf GL 1,8 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av noen priser han selge samme ting som mange andre butikker innen dette og eg ser flere ting han tar flere hundre kr mer for,2stk blå T10 wedge pærer 195kr og så koste de 10kr i kina og da er det gratis frakt på de.

 

Kan ikke sammenligne hans dyre pærer mot billige i Kina. De Kina pærene er dårlige i forhold. MEN han er dyr ja. Godt over 100% fortjeneste på alt der.

 

Skal man ha LED, eller xenon til bilen bør man sjekke rundt på ebay.com f.eks. Men man burde også vite hva man skal se etter. Mye billig og dårlig kvalitet der

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er kansje bedre de pærene han har men har sett like under hundrelappen som ikke er laget i kina,har også sett de xenon settetene for ett hundrelapper mindre.

Vist han for den prisen ikke klarer og sende dem i tilegg så bør han legge ned heile butikken,eg har aldri opplevd att posten har mistet ein eineste pakke som eg har sendt eller fått tilsendt og det begynner og bli noen gjenom årene sier ikke att det aldri skjer men tror ikke det er så veldig ofte de ikke leverer.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår