Gå til innhold

Bilpleieprodukter - produktutvikler trenger tips

Ranger emnet


FrkBil

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som produktutvikler innen bilpleie og håper på litt hjelp fra dere. Jeg har fått i oppgave å utvikle nye produkter. Etter å trålet gjennom forum etter forum ser det ut til at bilentusiaster har alt de trenger pluss litt til.

 

Så det jeg lurer på er: Hva savner dere innenfor bilpleieprodukter? Noe dere sliter med å få tak i? Noe som trenger forbedring?

 

 

Svar tas i mot med takk :)

 

 

Hilsen Frk Bil (Som sliter med kreativiteten om dagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg personelig føler at mange av disse "fornyer" produktene, som dekkfornyer og sånn listfornyer har for dårlig holdbarhet.. nå vet ikke jeg hvilket selskap du jobber for, for det finnes jo dyrere produkter som har lengre holdbarhet. men føler at en del av disse "vanlige" merkene ikke fungerer lenge nok... du skjønner sikkert hva jeg prøver å si, hvis ikke så får du sende meg en pm så skal jeg utdype det enda mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "Bumper shine" produktene synes jeg kunne blitt bedre. De man smører inn listene rundt vinduene og gummi/plast delene. Det ser jo nydelig den dagen man smører inn bilen, men skal ikke mye til før det ser dårlig ut igjen

 

Kan være at jeg har kjøpt feil produkt/merke da, men sånne produkter synes jeg kunne vært bedre

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mye dårlig bumper shine,på jobb har vi ett knallgodt plastfornyer stoff som man polerer inn og det kan brukes på misfargede plast hovedlykter vett det selges sånne "headlight restorer" men ingenting eg har prøvd som selges i butikk virker.

Eg synes produkter som fjerner asfalt og dritt fra aluminiumsfelger ofte er dårlige og det er lite utvalg,ellers savner eg ett produkt til og fjerne dritt fra hjulbuer og under bilen etter vinteren da tenker eg på ei flaske med ein slange eller noe så man får påført skikkelig og som man bare spyler av.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår