Gå til innhold

Montering av folie på det "nye" forumet.

Ranger emnet


80 blå

Anbefalte innlegg

Har laget en liten guide hvordan en kan montere folie for de som ønsker litt tips ang dette. Prøvde forklare så godt jeg kunne og la ved litt bilder. La denne tråden på det "nye" forumet siden vi skal over der etterhvert he, he.... Så er det jo litt greit å prøve seg litt der inne og sjekke og finne litt ut av det nye forumet.

 

Her ligger vertfall tråden for de som vil se litt på den :hellothere:

 

Enkel montering av folie. - Photoshop-forum - Forumforside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Orajet print folien er så enkel å jobbe med som mulig og den er faktisk suveren å jobbe med etter at den er laminert også. Jeg har ikke kuttet hjørnene her mens jeg jobber med folien. Jeg hadde bare en liten bit med folie som jeg viste med og det viktigste når en jobber med hjørnene er at man har en del folie å holde i slik at en lettere kan jobbe med folien og få et godt tak. Derfor lot jeg det lille som var være uten å kutte av hjørnene til jeg hadde fått hjørnene ferdige til kutting. Når vi monterer på biler kutter vi ikke stort i det heletatt før folien er nesten ferdig montert.

 

Nå ble dette på en litt mindre gjenstand med bare en rest av en folie å jobbe med. Men det blir sikkert tatt bilder når jeg får tid til å foliere panseret mitt. Da blir det med laminert print folie. Det viser kanskje litt bedre.

 

Jeg har brukt zoomen, men har ikke så bra kamera. Så beklager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Går bra for meg :) Jeg driver stort med foliering. Så ville bare at du fikk ut informasjonen du ville ha ut på rett måte :) Viktigste er jo at folk som skal prøve seg på dette får et bra resultat så en liten How To er ikke dumt uansett. Det sender vi med til alle som handler folie av oss :)

Prøvd mye folie men holder meg til 1080 serien til 3M. Dyr men utrolig enkel å jobbe med :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår